گوناگون

فان‌پرسي:‌ خيلي خوش‌شانس بوديم

هلند موفق شد در حالي که تا دقايق پاياني با نتيجه يک بر صفر از مکزيک عقب بود، در نهايت اين ديدار را با نتيجه 2 بر يک به سود خود به پايان برساند و به مرحله بعد برود.

روبين فان پرسي مهاجم تيم ملي هلند پس از پيروزي تيمش برابر مکزيک گفت: برابر مکزيک خيلي خوش‌شانس بوديم. بازي بسيار بسيار سختي برابر آن‌ها داشتيم. 4 موقعيت گل را از دست داديم اما نشان داديم که تيم خوبي هستيم و به خوبي به بازي برگشتيم. اکنون تمام تمرکز ما روي بازي بعد است. نمي‌دانم که قرار است با چه تيمي روبه‌رو شويم. بايد تمام تلاش‌مان را بکنيم که در بازي بعد نيز به موفقيت برسيم.

مهاجم تيم ملي هلند که در اين ديدار جايش را به هونتلار داد ادامه داد: حفظ اعتماد به نفس در اين ديدار حساس که يک بر صفر عقب هستيد کار خيلي سختي بود که موفق به انجام آن شديم. ما شکست خورده بوديم اما به خودمان باور داشتيم و توانستيم نتيجه را تغيير دهيم.

کلاوس يان هونتلار ديگر مهاجم لاله‌هاي نارنجي نيز با خوشحالي از صعود تيمش به مرحله بعد جام جهاني گفت: بسيار خوشحالم. هيچ وقت در عمرم چنين لحظه شادي را پشت سر نگذاشتم. به يک افتخار خيلي بزر گ دست يافتيم. ما براي قهرماني در برزيل هستيم. فشار زيادي روي ما است اما مطمئنم که مي‌توانيم اين موقعيت‌هاي سخت را پشت سر بگذاريم. اين گل را هيچ وقت فراموش نمي‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا