گوناگون

فرماندار: به بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان خلخال خوشبین هستیم

81232751 5815119

مهدی احمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خلخال و معرفی مسوولان و مدیران جدید 20 اداره و سازمان دولتی و غیردولتی این شهرستان افزود: کوتاهی در انجام وظایف محوله از سوی مدیران جدید در هر شکل و هر عنوان پذیرفته مردم نبوده و تلاش مدیران پرتلاش نیز دور از چشم نخواهد بود.

وی گفت: وحدت رویه در بین مدیران شهرستان همواره عامل مهم پیشرفت در امور بوده و مسوولان باید با همدلی و وحدت در کارها و پرهیز از طرح شکایت و دعوا علیه یکدیگر برای اجرای پروژه های عمرانی تلاش کنند.

وی افزود: تلاش همه جانبه و یک صدای مسوولان و مدیران اجرایی خلخال موجب توسعه شهرستان ورفع محرومیت از چهره منطقه شده و مردم خلخال را به ماندگاری در زادگاه خود و پرهیز از مهاجرت به سایر مناطق کشور تشویق

خواهد کرد.

وی اظهار کرد: رشد منفی جمعیت شهرستان خلخال در گذشته ناشی از برخی بی توجهی ها به معضل بیکاری و معیشت مردم بوده و تلاش می شود با ایجاد امکانات رفاهی از جمله افزایش شاخص بهره مندی جمعیت روستاها از راه های ارتباطی مناسب و نیز آب سالم و بهداشتی و اجرای پروژه های گازرسانی در کنار فراهم کردن زمینه اشتغال افراد بیکار از طریق ایجاد صنایع کوچک و بزرگ ، توسعه کشاورزی و رونق دامداری رغبت مردم در ماندگاری در روستاها را افزایش داده و از روند مهاجرت در این شهرستان جلوگیری کنیم .

وی با بیان این که تغییر در مدیریت های شهرستان امری عادی برای بهره مندی از ظرفیت افراد در پست های مختلف مدیریتی است اظهارامیدواری کرد مسوولان و مدیران جدید با استفاده از توان کاری خود در خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم منطقه و عمران شهرستان تلاش کنند.

به گزارش ایرنا ، فرماندار خلخال در این جلسه با قدردانی از محسن مردی معاون قبلی جابر قربان زاده را به عنوان معاون جدید فرمانداری خلخال معرفی کرد.

در این آیین همچنین احمد قنبری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی ، پیمان مظفری به عنوان سرپرست بخشداری خورش رستم و روسای جدید شرکت های برق ، گاز ، مخابرات ، اداره شیلات ، راه و شهرسازی ، ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش ، دانشکده علوم پزشکی ، شهردار خلخال و مسوولان جدید بانک های ملت ، تجارت ، بنیاد نهج البلاغه ، ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمیته امور بانوان و جوانان خلخال معرفی شدند.

شهرسان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

7119/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا