گوناگون

کفشگري: اميدوارم قهرمان شويم

مهرداد کفشگريدر مورد تمرينات پرسپوليس و شرايط فعلي اين تيم گفت: اردوي بسيار خوبي در اردبيل داشتيم و مهم اين بود که آرامش برقرار بود. خيلي خوب بدنسازي کرديم و ادامه اين تمرينات را هم در تهران انجام مي دهيم. تاکنون همه چيز خوب بوده و اميدوارم ملي پوشان هم هر چه زودتر به تمرينات اضافه شوند تا با تيم کامل تمرين کنيم.

به نقل از تسنيم، او در مورد پيش بيني اش از پرسپوليس در فصل آينده عنوان کرد: امسال که اسکلت اصلي تيم حفظ شد و چند بازيکن جديد هم اضافه شدند که واقعا بازيکنان خوبي هستند. فقط اميدوارم جلال حسيني و محمدرضا خلعتبري هم در پرسپوليس بمانند چون آنها بازيکنان تاثيرگذاري هستند و در هر تيمي که باشند مطمئنا قدرت آن تيم را بيشتر خواهند کرد. حسيني و خلعتبري براي تيم ما بازيکنان مهمي هستند.

هافبک پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا اين تيم امسال مي‌تواند قهرمان ليگ برتر شود گفت:‌ تيم خوبي داريم و فکر مي‌کنم سال گذشته هم مستحق قهرماني بوديم ولي ديديد که چه مشکلاتي به وجود آمد. هواداران پرسپوليس سال گذشته اذيت شدند و اميدوارم امسال قهرمان شويم تا آنها را خوشحال کنيم و جواب محبت‌شان را بدهيم. هواداران پرسپوليس امسال به کمتر از قهرماني راضي نمي‌شوند، در ضمن در آسيا هم بايد از آبروي فوتبال ايران دفاع کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا