گوناگون

نوير، دفاع آخر جديد آلمان (عکس)

تيم ملي فوتبال آلمان بامداد امروز (سه‌شنبه) در مرحله يک‌هشتم نهايي جام جهاني 2014 برزيل با نتيجه 2 بر يک مقابل الجزاير به برتري رسيد و به جمع هشت تيم برتر اين رقابت‌ها صعود کرد. در اين بازي که الجزاير تيم دست و پا بسته‌اي نشان نداد مانوئل نوير، دروازه‌بان ژرمن‌ها هم در پاره‌اي از موارد به زحمت افتاد به طوري که در برخي صحنه‌ها در نقش سوئيپر ظاهر شد.

مانوئل نوير که بدون شک يکي از بهترين دروازه‌بانان حال حاضر جهان است در بازي بامداد امروز نشان داد که نه تنها شوت‌گيري قهار است بلکه توانايي بالايي در کنترل توپ و دفاع کردن با پا و سر هم دارد.

سنگربان بايرن مونيخي ژرمن‌ها که چهار موقعيت الجزاير را مهار کرد در اين بازي مسافتي در حدود 5 هزار و 517 متر را پوشش داد. او با 42 پاس سالمي که به هم‌تيمي‌هايش داد، ميانگين سرعت 22.4 کيلومتر در ساعت را هم داشت.نوير 28 ساله که در اين بازي به دفعات از محوطه جريمه خود خارج شد به نوعي در نقش سوئيپر آلمان هم ظاهر شد. ژرمن‌ها در تاريخ فوتبال خود سوئيپرهاي خوبي از جمله فرانتس بکن‌بائر و لوتار ماتئوس داشته‌‌اند.

نوير که در اين بازي با واکنش‌هايش تيم خود را در بازي نگه داشت در نهايت در دقيقه 121 بازي دروازه‌اش باز شد ولي به لطف دو گلي که آندره شورله و مسعوت اوزيل به ثمر رسانده بودند، ژرمن‌ها 2 بر يک به پيروزي رسيدند.

00989434

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا