گوناگون

ارائه تسهیلات ویژه به مددجویان در ماه رمضان

ارئیس سازمان بهزیستی کشور از برنامه‌ریزی این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی در این ایام تسهیلات ویژه‌ای در خصوص ارائه توزیع سبد غذایی با همکاری خیرین انجام می‌شود.

به گزارش فارس، همایون هاشمی با اشاره به اینکه به زودی فاز جدید و فاز نوسازی شده طرح آفتاب در استان‌های محروم اجرا خواهد شد، اظهار داشت: در فاز جدید طرح آفتاب بنا داریم به بررسی مشکلات مددجویان در حوزه‌های حمایتی، توانبخشی و اشتغال بپردازیم.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های اصلی سازمان بهزیستی در سال جاری توانمندسازی جامعه هدف است به طوری که در این راستا برنامه‌های مختلفی برای معلولان، زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته در نظر گرفته شده است.

هاشمی گفت: به زودی در استان‌های مختلف مراکز توانمندسازی و حرفه‌آموزی ویژه معتادان بهبود یافته و با مشارکت NGOها راه‌اندازی خواهد شد که در این راستا سازمان بهزیستی اعتبارات خوبی تخصیص داده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه در پاسخ به این پرسش که سبد امنیت غذایی چه زمانی به مددجویان داده خواهد شد، گفت: در این زمینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمهیدات لازم را انجام داده است و به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هاشمی در ادامه با اشاره به یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی در ایام ماه مبارک رمضان ویژه مددجویان گفت: در این زمینه و با مشارکت خیرین بسته‌های قضایی برای مددجویان در نظر گرفته شده است که به زودی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا