گوناگون

فرماندار تفت بازسازی جاده های ارتباطی این شهرستان را خواستار شد

81227829 5806711

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، ˈمحمود زارعˈ در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد افزود: از مهمترین مسائل زیربنایی برای توسعه هر منطقه جاده ها ارتباطی هستند.

وی اظهار کرد: مسیرهای ایمن و استاندارد که ارتباط میان مناطق مختلف را تسهیل کند از فاکتورهای مهم در توسعه پایدار و متوازن است.

فرماندار تفت اضافه کرد: این شهرستان بدلیل برخورداری از اقلیم مناسب و مناطق گردشگری و روستاهای ییلاقی در بیشتر روزهای سال پذیرای خیل مشتاقان و علاقه مندان طبیعت است.

وی اضافه کرد: تامین راههای سالم و مناسب در شهرستان تفت بواسطه آمد و شد گسترده، از ضرورت های مهم این شهرستان بشمار می آید.

این مسوول، با اشاره به وجود روستاهای متعدد در شهرستان تفت بر توجه به راههای روستایی تاکید و خاطرنشان کرد: درخواست های بسیاری برای بهسازی و بازسازی برخی از راهها و مسیرهای ارتباطی وجود دارد که باید با برنامه ریزی لازم در این رابطه اقدام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در این دیدار به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداخت و بر اهمیت بهسازی و اصلاح وضعیت برخی از جاده های شهرستان تاکید کرد.

شهرستان تفت در 20 کیلومتری غرب یزد واقع شده است. ک1

650/616

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا