گوناگون

فرماندار خرمشهر خواستار تجلیل از مدال آوران شهرستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی عصر امروز در شورای ورزش شهرستان خرمشهر از آمار خوب کسب مقام های استانی و کشوری خرمشهر ابراز خرسندی کرد و افزود: اولین کاری که می بایست انجام داد تجلیل از مدال آوران شهرستان خرمشهر است تا جوانان خرمشهر با دیدن این وضع استقبال بیشتری از فعالیت های ورزشی داشته باشند.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از ورزشکاران از نظر بنیه مالی موقعیت خوبی ندارند از این رو نیاز به حمایت همه جانبه سازمان ها احساس می شود تا آنها بتوانند با قدرت بیشتری به فعالیت های ورزشی خود ادامه داده و برای شهر خرمشهر افتخار آفرینی کنند.

حیاتی با اشاره به ورزشگاه 15 هزار نفری خرمشهر که در حال تکمیل است، عنوان کرد: بهره برداری از این ورزشگاه، می تواند اثر مثبتی در ورزش خرمشهر ایفا کند و باعث تسهیل حضور جوانان خرمشهر در فعالیت های ورزشی شود.

فرماندار خرمشهر خواستار ارائه برنامه های منظم ورزشی و استفاده از ظرفیت های دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه شد و این عمل سدی مقابل هجوم دشمن و تاثیر علیه جوانان برشمرد.

امین صابری، رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر نیز هدف این جلسه را توسعه ورزش پایه در شهرستان برشمرد و افزود: ورزش دوومیدانی یکی از ورزشهای موفق در شهرستان است که در سطح پایه، دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان در مسابقات مختلف ملی مقام های خوبی کسب کرده اند.

مهدی رفیعی دهکردی مدیر اداره آموزش و پرورش خرمشهر نیز تامین و بهسازی نیروهای انسانی، تحول کیفی ورزش مدارس، اهتمام به توسعه فضا و امکانات ورزشی، همکاری با بخش خصوصی، ساماندهی ساعات درسی تربیت بندی و پوشش اوقات فراقت را از اهم برنامه های تحول ورزش پایه در شهرستان عنوان کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا