گوناگون

فرماندار : کمبود اعتبار علت کندی اجرای برخی طرح های عمرانی نوشهر است

81230586 5811442

به گزارش ایرنا ˈمحمدعلی قمی اویلی ˈ روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات روستاییان ˈ اسلام آباد ˈ که در مسجد این روستا برگزارشده بود ، گفت : به طورمیانگین هرسال 10 تا 20 میلیارد ریال اعتباربرای اجرای طرح های هادی در روستاها اختصاص می یابد که با توجه به تعداد این طرح ها متاسفانه این اعتباربسیاراندک و پاسخگو نیست.

وی اجرای طرح های هادی را اقدامی موثر درجهت جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز و مشخص شدن نوع کاربری اراضی در روستاها برشمرد و ادامه داد : تنها راه موفقیت دراجرا و تکمیل این طرح ها با مشارکت همه جانبه مسوولان نهادهای ذیربط و روستاییان ممکن است.

فرماندارنوشهربا اشاره به این که روستاییانی که حدود 50 تا صد درصد املاکشان درمسیر اجرای طرح هادی تخریب شود ، دولت برای جبران خسارت آنان اقدام خواهد کرد ، گفت : براساس قانون زمین هایی که ازسوی منابع طبیعی به برخی از روستاها الحاق می شود بخشی ازآن به هالی خسارت دیده واگذارمی شود.

دراین نشست شماری از اهالی اسلام آباد فراهم نبودن زیرساخت ها برای اشتغالزایی ، کمبود آب کشاورزی و آشامیدنی ، نداشتن جاده مناسب و کمبود امکانات بهداشتی و درمانی را از جمله مشکلاتشان دراین روستا برشمردند و برای رفع آن از مسوولان نهادهای ذیربط خواستار همکاری بیشترشدند.

اسلام آباد با دارا بودن جمیعتی دستکم 150 خانوارجزو روستاهای دهستان زانوس رستاق کجوراست.

بخش تاریخی و کوهستانی کجور با دارا بودن 62 روستا ، دو شهر و دست کم 19هزارنفر جمعیت درفاصله حدود 75 کیلومتری جنوب شرقی نوشهر واقع است.ک/2

624/1535/608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا