گوناگون

فرهنگیان، 65 درصد جامعه بازنشستگان کشور را تشکیل می دهند

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد صافی اظهار کرد: آینده یک جامعه توسط معلمان شکل می‌گیرد. وی تکریم معلمان را یک ضرورت دانست و افزود: با احترام به معلمان بسیاری از مشکلات موجود  در جامعه مرتفع می شود.

رئیس کانون‌های بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: هم اکنون 300 کانون بازنشستگی و 730 هزار بازنشسته آموزش و پرورش در کشور وجود دارد که 65درصد بازنشسته های کشور را شامل می شوند.

صافی از پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته خبرداد و اظهار کرد: قرار است مطالبات قانونی فرهنگیان بازنشسته براساس قانون خدمات کشوری تا پایان امسال پرداخت شود.

رئیس کانون‌های بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش از پیشنهاد درخواست افزایش حقوق بازنشستگان به وزارت رفاه، کار و تامین اجتماعی خبر داد و افزود :توجه به بیمه درمانی و حوزه سلامت  بازنشستگان  از اولویت های برنامه‌ای کانون ها ی بازنشستگی آموزش و پرورش است.

وی از توجه به سلامت روانی و اجتماعی با راهکار گردشگری، تقویت معنویت و ارتباط با خدا به عنوان بخش دیگری از برنامه های کانون‌های بازنشستگان آموزش و پرورش خبر داد.

رئیس کانون های بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه  بازنشسته های آموزش و پرورش قوی ترین سرمایه انسانی هستند گفت: جامعه نباید از این افراد غافل شود  وباید با استفاده از تجربیات آنان زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا