گوناگون

فرکي: اميدوارم بازي به وقت اضافه نرود

حسين فرکي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار برگشت مقابل السد قطر در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: بازي با السد را يکبار تجربه کرديم. اين تيم شرايط فني خوبي دارد و از بازيکنان با تجربه و سابقه خوبي برخوردار است. شناخت ما از اين تيم بيشتر شده است. در دوحه مساوي کرديم و برايمان مهم است که بازي فردا را به سود خود به پايان ببريم. دنبال کسب بهترين نتيجه ممکن هستيم. مطمئنم که حريف هم اين هدف را دارد.

به گزارش فارس، وي افزود: اميدوارم بازيکنان فولاد خوزستان وظيفه سنگين خود را به خوبي اجرا کنند و به شايستگي مطلق دست پيدا کنند. مي‌دانم نتيجه بدون گل در دوحه نمي‌تواند تضمين کنند صعود ما باشد بايد هوشيارتر عمل کنيم. در بازي فردا اجازه نداريم مسابقه را به تساوي برسانيم اميدوارم از شرايط ميزباني به بهترين نحو استفاده کنيم. هوادار با حضور خود در ورزشگاه ما را حمايت مي‌کند.

فرکي ادامه داد: خط حمله السد قطر از نظر من خيلي خطرناک است اما تيم ما بهترين خط دفاع ليگ قهرمانان آسيا را دارد اميدواريم در بازي فردا مدافعان ما همچون گذشته خوب عمل کنند. چرا که در مقابل يک تيم حرفه‌اي بازي داريم.

سرمربي فولاد در مورد نقاط ضعف حريف گفت: اجازه بدهيد در اين مورد در زمين حرفم را بيان کنم اميدوارم فردا شانس هم ما را کمک کند و بازي به وقت اضافه نرود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا