گوناگون

فرکي: کم‌تجربه و آماتور بوديم

 حسين فرکي در نشست خبري پس از بازي تيمش با السد قطر اظهار کرد: بازي را به قانون فوتبال واگذار کرديم و اين همان چيزي است که تيم حريف به دنبال آن بود. در دو بازي رفت و برگشت شايسته پيروزي بوديم اما نشد. دو مساوي به دست آورديم اما صعود نکرديم. عدم صعود ما به دليل تجربه حريف، بازيکنان حرفه‌اي و بسيار گران تيم السد بود. قيمت هر کدام از بازيکنان اين تيم معادل کل مبالغ قراردادهاي بازيکنان ماست.

به گزارش ايسنا، وي بيان کرد: کم‌تجربه و آماتور بوديم و به خاطر اشتباه خودمان صعود نکرديم. بازيکنان ما خوب بودند. فرصت هم به دست آوردند اما قدر فرصت‌ها را ندانستند. دو گل خورديم اما همه ديدند که آنها را جبران کرديم ولي متاسفانه قانون گل در خانه حريف ما را حذف کرد. البته ناگفته نماند خودمان هم به تيم حريف کمک کرديم تا موفق شود. وقتي تماشاگر خودي بدون دليل و بدون مقدمه وارد زمين مي‌شود و بازي را متوقف مي‌کند، آسيبش به ما مي‌رسد که به همين صورت هم شد. در اين بازي آنچه داشتيم رو کرديم و تيم من شايسته صعود بود.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تيم جوان ما با حريف حرفه‌اي قابل مقايسه نيست و واقعيت را بايد پذيرفت. همان طور که هيچ کس باورش نمي‌شد که فولاد به اين مرحله برسد، همان طور هم مقابل السد شروع خوبي نداشتيم.

وي در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره ماندنش در تيم فولاد خوزستان عنوان کرد: در مورد ماندنم در فولاد بعد جواب مي‌دهم. به بازيکنانم گفتم برويد و خوب استراحت کنيد و براي آينده فوتبال‌تان تصميم بگيريد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا