گوناگون

فعالیت های حوزه پرورشی باید منتج به نتیجه شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مظفری عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون پرورشی افزود: امور تربیتی شاکله اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است و با توجه به این هدف تلاش آموزش و پرورش در همین راستا است.

وی اظهار داشت: تلاش ما این است که با اصل قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و شعار سال بیشترین تلاش ها در زمینه تربیتی صورت بگیرد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان دو اصل، ارزش و اخلاق نیکو را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: باید با برنامه ریزی های صورت گرفته در توسعه فرهنگ دانش آموزان که بستر این امر در امور پرورشی است و رمز موفقیت نوجوانان و جوانان است گام برداریم.

همچنین  نبی الله رضایی معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از موفقیت و دستاوردهای موجود در حوزه پرورشی گفت و  افزود: ارسال یک برنامه پیشنهادی در قالب توسعه و سند پنج ساله به وزارت انجام گرفته و به صورت الگو در کشور انتخاب شده است.

نبی الله رضایی افزود: طرح انتخابی کشور، هفته آینده در 14 نواحی برش شهرستانی خورده و امید بر این است که در پیشرفت سند بنیادین در حوزه پرورشی و تربیت بدنی پویا شود.

معاون اداره کل با اشاره به اینکه استان زنجان با 191 دانش آموز در حوزه فرهنگی هنری مقام اول را کسب کردند افزود:11  فیلم در قالب فیلم رشد در سطح کشور مطرح که 9 فیلم به مرحله پایانی رسیدند.

در این جلسه از زحمات نعمت الله محمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 قدر دانی شد و مسلم رحمانیان به سمت معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه2 منصوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا