گوناگون

فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان لرستان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه اکران آثار بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان اصفهان در لرستان عصر امروز چهارشنبه در محل سالن سینما استقلال خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم علی کورانی فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، هنرمندان و کودکان و نوجوانان خرم آبادی حضور داشتند.

حجت الاسلام حمیدرضا حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این مراسم با بیان اینکه امروز در میدان جنگ نرم و عرصه جنگ گسترده اعتقادی قرار داریم عنوان کرد: دشمن در این میدان از ابزارهای مختلف اعم از سینما و صنعت فیلمسازی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند.

وی با بیان اینکه قدرت سینما و فیلمسازی امروز یک پایگاه قوی و بانفوذ برای ترویج آرمانهای انقلاب و ارزشهای متعالی اسلام است یادآور شد: دشمن به دنبال این است که با استفاده از این ابزارها ایران هراسی و اسلام هراسی را ترویج دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ادامه داد: باید با به کارگیری ظرفیتهای موجود در حوزه رسانه، سینما، فیلمسازی و ابزارهای فرهنگی و هنری به مقابله با این هجمه ها رفت.

بنابر این گزارش در پایان این مراسم فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان استان لرستان تجلیل شدند.

کیانوش دالوند فیلمساز انیمیشن، پروین مفیدی فیلمساز تلویزیونی، سعید شاهوردی، امیر محمد یمینی برنامه ساز کودک و نوجوان و سعید پنجی فیلمساز انیمیشن از جمله فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان لرستان بودند که تجلیل شدند.

همچنین در جریان این مراسم تیزر انیمیشن “رستم و سهراب” از تولیدات استان لرستان پخش شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا