گوناگون

قرار گرفتن دکل‌های برق در مجاورت خانه‌های پایین شهر ارومیه

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مسئول وجود دکل‌های فشار قوی برق در همجواری خانه‌های مسکونی پایین شهر، وزارت نیرو است.

حسین بخشایشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، افزود: مسئولیت رسیدگی به دکل‌های فشار قوی برق در همجواری خانه‌های مسکونی پایین شهر، اداره کل برق آذربایجان غربی است که باید در این رابطه مراحل قانونی، طی و اقدامات لازم انجام شود.

وی درباره نحوه چگونگی قرار گرفتن دکل‌های فشار قوی برق در مجاور خانه‌های مسکونی ابراز بی اطلاعی کرد و افزود: طبق اطلاعات ارائه شده از سوی رسانه، ساخت و سازهای غیرمجاز باعث این امر شده که باید مراحل رسیدگی به این موضوع آغاز شود.

بخشایشی تصریح کرد: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند در این راستا وارد عمل شود، باید از مقام عالی استان گرفته تا تمامی دستگاه‌های اجرایی، نیروی انتظامی و قوه قضاییه همکاری لازم را برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز داشته باشند. در صورت ادامه روند کنونی، پس از 100 سال نیز شهرداری نمی‌تواند به تنهایی وارد عمل شده و موفق عمل کند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پاسخ به اینکه چه اقدامی برای رفع مشکل دکل‌های برق در پایین شهر ارومیه انجام شده است؟ اظهار کرد: با اداره برق و سایر دستگاه‌های اجرایی، تعاملات مناسبی داریم، در زمان های مشخصی، جلسات متعددی برگزار می‌کنیم و به تبادل نظر می‌پردازیم.

بخشایشی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا، مبنی بر اینکه، اگر تعامل مناسبی با اداره برق دارید، چرا این تعاملات تاکنون نتیجه بخش نبوده است؟ گفت: شورای شهر قدرت اجرایی ندارد. به هر حال در این جلسات مشکلات مطرح شده و پیگیر رسیدگی به آن می‌شویم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا