گوناگون

لغزندگی جاده و بی احتیاطی راننده پراید، 3 کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خبرداد: برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه اتوبوس در 50 کیلومتری جاده اهر – تبریز، منطقه مرکید، 3 کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت.

حبیب حسینقلی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی گفت: با گزارش این حادثه در ساعت 8:15 صبح امروز سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های خواجه، شیخ رجب و ینگجه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکنسین های اعزامی در بررسی اولیه از صحنه تصادف، مرگ 3 نفر را در محل تائید و 3 نفر دیگر را نیز با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل کردند.

جانشین فرماندهی پلیس راه آذربایجان شرقی نیز در گفت‌وگو با ایسنا با تائید این خبر گفت: این حادثه به علت بی احتیاطی از جانب راننده یکی از خودروهای سواری پراید با انحراف به چپ به دلیل لغزندگی جاده، و برخورد با یک دستگاه اتوبوس مسافربری( فاقد مسافر) و متعاقب آن برخورد با یک دستگاه خودروی سواری پراید دیگر، به وقوع پیوست.

سرهنگ شکری از مردم خواست، هنگام مشاهده چنین صحنه‌هایی از کنجکاوی در محل سانحه و تجمع خودداری کنند تا بر اثر برخورد خودروهای عبوری یا اتفاقاتی همچون انفجار باک خودروها دچار سانحه نشوند.

جانشین فرماندهی پلیس راه آذربایجان شرقی همچنین از رانندگان خواست تا به علایم هشدار دهنده نظیر تابلوهای خطر و چراغ آلارم خودروهای امدادی توجه کافی داشته و از سد معبر برای آنها به شدت خودداری کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا