گوناگون

لوو: شکست در نيمه‌نهايي بسيار تلخ است

تيم ملي آلمان موفق شد در يک بازي بي‌نقص برزيل را با نتيجه 7 بر يک شکست دهد و به فينال ماراکانا راه يابد. آنها اين فرصت را دارند تا با برتري در ديدار نهايي چهارمين قهرماني خود در جام‌هاي جهاني را به دست آورند.

يوآخيم لوو، سرمربي تيم ملي آلمان پس از پيروزي تيمش مقابل برزيل در نشست خبري حاضر شد و گفت: با هواداران برزيلي و مردم اين کشور همدردي مي‌کنم. آنها پس از گل‌هاي ما همگي در شوک فرو رفتند. من اين موضوع را کاملا درک مي‌کنم.

سرمربي تيم ملي آلمان با تمجيد از لوئيس فليپه اسکولاري گفت: براي اسکولاري متاسفم. تيم ملي ما در جام جهاني 2006 نيز اميد زيادي براي قهرماني داشت اما يک شکست برابر ايتاليا باعث شد نتوانيم به هدف اصلي‌مان برسيم. شکست در نيمه‌نهايي بسيار تلخ است. مي‌دانم که او اکنون چه حسي دارد. زماني که در جام جهاني 2006 مربي آلمان بودم اين حس را تجربه کردم. اکنون تنها مي‌توانم با او ابراز همدردي کنم.

او در ادامه گفت: در نيمه نخست هر کاري که مي‌خواستيم کرديم. خيلي مهم بود که برابر تيمي مثل برزيل با شهامت در ميدان حاضر شويم. قدرت هجومي ما در اين ديدار برزيلي‌ها را غافلگير کرد و توانستيم به گل برسيم. پس از آن توانستيم از اشتباهات حريف در خط دفاع نهايت استفاده را کرده و به گل‌هاي بعدي برسيم.

لوو در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره شانس بالاي اين تيم براي پيروزي در بازي روز يکشنبه و قهرماني در جام جهاني گفت: کمي فروتني هم خوب است. فردا خيلي آرام و راحت تمرين‌هايمان را براي بازي فينال شروع مي‌کنيم و اميدواريم که بتوانيم بازي خوبي در فينال داشته باشيم. از حالا به بعد بايد اين بازي را فراموش کنيم و به فکر بازي در فينال باشيم. برابر هر حريفي قرار بگيريم بازي بسيار سختي خواهيم داشت. فرقي نمي‌کند هلند و آرژانتين هر دو از تيم‌هاي بزرگ دنيا هستند.

ولفگانگ نيرزباخ، رييس فدراسيون فوتبال آلمان نيز پس از اين پيروزي تاريخي عنوان کرد: اکنون بايد گام بعدي را برداريم. من ستاره چهارم را مي‌خواهم. شما بايد اين ستاره را براي من بياوريد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا