گوناگون

ماندزوکيچ به اتلتيکو مادريد مي‌پيوندد

ماتياس سامر، مدير ورزشي تيم فوتبال بايرن‌ مونيخ با اشاره به اينکه ماريو ماندزوکيچ در اين تابستان به جمع قهرمان لاليگا ملحق خواهد شد، در کنفرانسي خبري گفت: 2 باشگاه بايرن‌مونيخ و اتلتيکو مادريد بر سر انتقال ماندزوکيچ به توافق ضمني رسيده‌اند. مايليم از ماريو به خاطر عملکردش در بايرن‌مونيخ تشکر کنيم و بهترين‌ها را در آينده براي او آرزو داريم.

ماندزوکيچ در طول 2 فصلي که در بايرن‌مونيخ عضويت داشت در 54 بازي بوندس‌ليگايي که با پيراهن اين تيم به ميدان رفت 33 گل به ثمر رساند اما اواسط فصل گذشته باواريايي‌ها با روبرت لواندوفسکي قراردادي 5 ساله به امضا رساندند و با پيوستن اين مهاجم لهستاني از ابتداي اين فصل به جمع سرخپوشان مونيخ شرايط براي قرار گرفتن در خط حمله بايرن براي ماندزوکيچ دشوارتر از گذشته خواهد شد به همين دليل خود او هم پيش از اين عنوان کرده بود که به دنبال چالشي جديد است.

اتلتيکو مادريد هم با از دست دادن ديه‌گو کاستا که به چلسي ملحق شد به فکر يافتن جانشيني مناسب براي وي بود و حالا ماندزوکيچ در خط حمله روخي‌ بلانکو حضور خواهد يافت که فصل اخير با پشت‌سر گذاشتن بارسلونا و رئال‌مادريد به عنوان قهرماني لاليگا رسيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا