گوناگون

محمد رضا آقانیا به مدال نقره رسید/عبدولی صاحب مدال برنز شد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محمد رضا آقانیا به مدال نقره وزن 50 کیلوگرم و کرامت عبدولی به مدال برنز وزن 58 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان دست یافتند.

در وزن 50 کیلوگرم محمدرضا آقانیا در دور اول با نتیجه 7 بر صفر جیوانی فرنی از ایتالیا را شکست داد. وی در دور بعد مقابل واهه سارگیسیان از ارمنستان با نتیجه 7 بر 2 به برتری دست یافت. آقانیا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الکساندر گروشین از اوکراین با نتیجه 10 بر یک به پیروزی رسید و  راهی مرحله نیمه نهایی شد.وی در این مرحله مقابل علیشیر تلیگینوف از قزاقستان به برتری دست یافت و فینالیست شد.آقانیا در دیدار فینال مقابل جونی ختسوریانی از گرجستان در یک دیدار نزدیک و حساس با نتیجه 8- 8 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 58 کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول با نتیجه 10 بر 2 از سد آمانتور اسماعیل اف از قرقیزستان گذشت. وی در دور بعد مقابل گئورگی کورتانیدزه از گرجستان در یک مبارزه نزدیک و دیدنی با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. عبدولی در این مرحله مقابل ارسلان زوبای روف از روسیه در یک کشتی حساس و نفسگیر با نتیجه 10 بر 11 مغلوب شد.عبدولی با توجه به حضور حریف روس در دیدار فینال، راهی مرحله شانس مجدد شد. عبدولی در این مرحله مقابل مراد اله وردیف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 4 به برتری دست یافت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 2 – 1 از سد مالخاز آمویان از ارمنستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

همچنین سه نماینده دیگر کشورمان، میثم دلخانی در وزن 54 کیلوگرم، مهدی زیدوند در وزن 63 کیلوگرم و علی اصغر شهبازی در وزن 100 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

رقابت های پنج وزن دوم و پایانی این مسابقات از ساعت 12:30 چهارشنبه به وقت تهران آغاز می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا