گوناگون

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان چهارمحال وبختیاری پیش از ظهر سه شنبه طی مراسمی معرفی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در مراسم معارفه مدیر کل جدید تغزیرات استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تلاش همه کارکنان تعزیرات در راستای کاهش تخلفات است.

علی جمشیدی ادامه داد: این سازمان نقش مهمی در سالم سازی فضای کسب و کار و جلوگیری از تخلفات دارد.

بازار یکی از مهمترین نقطه های هدف دشمن برای ضربه زدن است

وی اذعان داشت: هم اکنون دشمن یکی از مهمترین نقطه های را برای ضربه زدن به کشور و نظام هدف گرفته بازار کسب و کار است و می خواهد از این طریق نارضایتی ایجاد کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی کشور بیان کرد: تلاش دشمن با اعمال تحریم ها و فشارهای اقتصادی است که می خواهد فضای کسب و کار را به هم بریزد و باید همه در این خصوص هوشیار باشند.

جمشیدی در خصوص نقش تعزیرات حکومتی در سالم‌سازی بازار و فضای کسب و کار، افزود: اقدامات خوبی در سازمان انجام شده است و برنامه های مختلفی در راستای جلوگیری از تخلفات و کاهش تخلفات در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از سال 89 سازمان تعزیرات حکومتی اقدام به تدوین برنامه پنج ساله علمی و کاربردی کرده است، ادامه داد: این برنامه در سه محور اصلی کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، مختومه کردن پرونده‌ها و اجرای احکام در 22 شاخص تدوین شده است.

در این مراسم ولی دهبانی نژادیان به عنوان مدیر کل جدید سازمان تعزیرات استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد و از تلاش های مدیرکل سابق قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا