گوناگون

مدیرکل دادگستری خوزستان: در حوزه پیشگیری و آموزش نیاز به کار علمی داریم

81214386 5783740

ˈمحمدباقر الفتˈ روزسه شنبه در همایش پلیس امنیت و اصناف در سالن همایشهای هتل پارس اهواز افزود: در این حوزه نیاز به پیشرفت داریم و برای موفقیت در کاهش زمینه های جرم خیز نیاز است شاخصهای آموزش شهروندی بصورت الگوهای برتر به کار گرفته شوند.

مدیر کل دادگستری خوزستان خاطرنشان کرد: امروز روز تدبیر و توجه است تا فردای خطرناک عراق و سوریه یک وقت به ایران تسری نیابد،این مهم نیاز به تدبیر دارد،امروز باید مراقبت کنیم عنصر ناهنجار درزندگی اجتماعی ما وارد نشود آدم غیرمرتبط درمسجد،محله،خانواده،و صنف ما آمد و شد نکند.

وی گفت: باید مراقب باشیم موضوعات بی ارتباط با امنیت ملی کشورمان نقل محافل نشود و صحنه گردان محافل ما آدمهای وطن فروش و بی اصل و نسب نباشند،اینجا کشور اقا امیرالمومنین و امام زمان است وآدم بی دین و لا ابالی و بی ارتباط با این دیانت وارد موضوعاتی که ما باید کنترل ومدیریت کنیم نشوند.

رییس اتاق اصناف خوزستان نیز در این نشست گفت: لازمه توسعه اقتصادی در جامعه وجود امنیت است و کمترین پیامد جرم در جامعه ایجاد ترس و ناامنی و متزلزل کردن اقتصاد آن است.

ˈسعید ممبینیˈ افزود: پیشگیری از جرایم یکی از مهمترین دغدغه های برنامه ریزی در کشورها وجوامع پیشرفته است،توجه وهمکاری و تعامل نهادها وتشکلهای مردمی که اتحادیه های صنفی بخشی از آنها هستند می تواند دراین راهبرد نقشی موثر ایفا کنند.

وی افزود: با توجه به تحولات تکنولوژیک و گسترش فرهنگ الکترونیک و استفاده از فضای مجازی لازم است اصناف با مقوله پیشگیری و الزامات آن آشنا شوند تا زمینه سواستفاده و جرایم مربوط به حوزه خودشان را کاهش دهند.

643/538

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا