گوناگون

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان: گرانفروشی در کرمان وجود ندارد

81214370 5783720

به گزارش ایرنا، ˈارسلان میریˈ عصر سه شنبه در نشست شورای قضایی استان کرمان با اصناف، افزود: مسوولان اصناف و بازاریان باید قوانین و مقررات موجود جامعه را به مجموعه زیرپوشش خود انتقال دهند زیرا بسیاری از تخلفات ناشی از نداشتن اطلاعات و آگاهی های مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: اصناف در کنار آگاهی از قوانین، باید حقوق خود را نیز بشناسند.

وی اظهار کرد: فضای کسب و کار باید سالم باشد و تحقق آن یکی از وظایف تعزیرات حکومتی به شمار می رود و در این رابطه، موضوع نظارت اهمیت ویژه ای دارد.

میری گفت: مجموعه تعزیرات حکومتی یار و یاور اصناف است و ناگزیریم با افرادی که آگاهانه درصدد ایجاد اختلال در حوزه بازار هستند، برخورد قانونی لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی در بحث بازرسی و نظارت نقشی ندارد و مجموعه های مختلف در این زمینه مسوولیت دارند و ما مرجع رسیدگی و اجرای حکم هستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: اگر مشارکت مردم، بزرگان و معتمدان بازار در مسایل اقتصادی نباشد، موفق به تحقق شعار امسال نمی شویم.

وی تاکید کرد: شعار سال زمانی محقق می شود که دست اندرکاران تولید، توزیع و عرضه کالا، پای کار باشند و در صحنه عمل وارد شوند.

میری خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در همه عرصه ها نقش موثری داشته اند و از حامیان اصلی نظام به شمار می روند.ک/2

7440/8154

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا