گوناگون

مدیرکل راه آهن استان: روزانه 19رام قطار مسافری در مسیر یزد تردد می کند

81233065 5815614

ˈمحمد دهقان پورˈ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه مشکلات فنی برخی قطارهای سریع السیر به مسوولان مربوطه گزارش شده است، افزود: با راه اندازی این قطارها در مسیر یزد از سال 1387بهترین خدمات به مسافران ارائه شده است.

وی اظهار کرد: متاسفانه از یک ماه گذشته مشکلات فنی برای برخی از این قطارها ایجاد شد که همه آنها به مسوولان در مرکز گزارش شده است.

مدیرکل راه آهن استان یزد تاکید کرد: البته از ابتدای ماه مبارک رمضان یعنی در طول 10تا 12روز گذشته هیچگونه گزارشی در این قطارها نداشتیم بطوری که قطارهای سریع السیر با حق تقدم وارد یزد می شدند.

دهقان پور با اشاره به اینکه نمی توان مشکلات ایجاد شده در یک یا دو قطار را به ناوگان ریلی نسبت داد، اظهار داشت: روز گذشته یکی از قطارها بصورت موردی دچار نقص فنی شد و ماموران بعد از دو ساعت توانستند مشکل را برطرف کرده و قطار به مقصد تهران حرکت کند.

وی افزود: با توجه به اینکه روزانه هفت رام قطار مسافری از مبدا یا به مقصد یزد با ظرفیت جابجایی حدود چهار هزار نفر داریم و روزانه 12رام قطار با ظرفیت جابجایی حدود 10هزار نفر در این مسیر تردد می کنند که بعضی از مسافران یزدی نیز با آنها جابجا می شوند خط شلوغی داریم.

این مسوول خاطرنشان کرد: با این شلوغی سعی کرده ایم کمتر مشکل را داشته باشیم با این حال گاهی مشکل فنی از دست ما خارج بوده و ناخواسته پیش می آید و از این بابت از مسافران عذرخواهی می کنیم.

مدیرکل راه آهن یزد درباره تاخیرهای برخی قطارهایی که در مسیر یزد تردد می کنند نیز گفت: اغلب مشکلات فنی این قطارها در ناحیه خارج از حوزه استان اتفاق می افتد به همین خاطر با تاخیر به راه آهن یزد وارد می شوند و موجبات نارضایتی مسافران را فراهم می کنند که در این خصوص ما نمی توانیم کاری انجام دهیم.

روز گذشته نقص فنی قطار یزد به تهران که با ایام ماه رمضان و نیز گرمای شدید هوای یزد همراه شده بود مسافران را برای ساعاتی کلافه کرد و موجب اعتراض آنها به راه آهن استان شد. ک/3

616/1968

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا