گوناگون

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان امین رشیدلمیر که تا کنون سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی را بر عهده داشت به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان این استان منصوب شد.

د رحکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به رشید لمیر آمده است : نظر به تعهد و تخصص جنابعالی در امور اجرایی و ورزشی و بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانها بدینوسیله به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی منصوب می شوید.

گودرزی در ادامه این حکم اظهار امیدواری کرده است که رشید لمیربا اتکال به خداوند منان و بهره مندی از اخلاص، تلاش و همراهی سایر کارکنان، ورزشکاران و برنامه ریزان امور جوانان استان در انجام امور موفق و منصور بوده و با بسیج تمامی امکانات و با استفاده از تمامی ظرفیت های مادی و معنوی و توانمندی منابع انسانی متعهد و انقلابی و همچنین حسن ارتباط با قهرمانان و صاحب نظران عرصه جوانان و امور فرهنگی و ورزشی بستر مناسبی را برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شأن والای مردم شریف استان خراسان شمالی فراهم نماید.

به گزارش خبرنگار مهر، امین رشید لمیر دارای دکترای مدیریت ورزشی و در سوابق ورزشی خود قهرمانی جهان و آسیا در رشته کشتی دارا است و در سال های 1380 و 1387 نیز به عنوان پهلوان ایران انتخاب شده است.

اواخر مردادماه امسال، امیر رشید لمیر به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی منصوب و جایگزین علی روشن مدیرکل قبلی این اداره شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا