گوناگون

مرادی: ملی‌پوشان تیم ملی روند رضایت‌بخشی را سپری می‌کند

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی سپک تاکرا مسابقات جهانی تایلند را در پیش دارند. ملی‌پوشان برای آمادگی کامل جسمانی و روحی در این رقابت‌ها اردوهای با کیفیتی را برگزار کرده‌اند و خوشبختانه روند آماده سازی تیم ملی رضایت بخش است.
 
مربی تیم ملی سپک تاکرا ادامه داد: در حال حاضر در اردوی گنبد با “سومینگ سانگ ساتینون” سرمربی جدید تایلندی تیم‌های ملی سپک تاکرا مشغول آماده سازی ملی‌پوشان هستیم. ورزشکاران بدون کوچکترین مشکلی و با بهره‌گیری از تمام توان خود در حال انجام تمرینات سنگین می‌باشند.
 
مرادی افزود: با توجه به زمان باقی مانده تا مسابقات سال جاری و با هماهنگی سرمربی جدید سعی شده تا زمان‌بندی مناسبی در زمینه‌ی آماده‌سازی ملی‌پوشان انجام شود بر همین اساس ورزشکاران در حال حاضر دوره سازگاری ساختاری را سپری می‌کنند و با انجام تمرینات “ال سی دی” در تلاش هستیم تا سیستم هوازی ورزشکاران نیز به آمادگی مطلوب برسد.
 
مربی تیم ملی ادامه داد: همه‌ی برنامه‌های تمرینی تدوین شده بر اساس مبانی علم تمرین و پروتکل‌های تمرینی علمی بگذاریم. همچنین با انجام تمرینات پلایومتریک تمرینات جدید “ماکزس” که موجب افزایش فوق‌العاده آمادگی و اجرای تک‌تک نفرات خواهد شد تیم قدرتمندی به مسابقات اعزام شود.
 
مرادی اظهار داشت: از زحمات هیئت انجمن‌های ورزشی و کمیته سپک تاکرای استان گلستان برای برپایی اردوی آمادگی در شهر گنبد زحمات زیادی متقبل شده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا