گوناگون

مردم در گسترش سبک زندگی اسلامی نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی محسنی بعد از ظهر پنج شنبه در کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی که با حضور 40 نفر از خواهران مداح و شعرای آیینی سمنان در محل سالن همایش های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد با تاکید بر نقش مردم در گسترش سبک زندگی اسلامی افزود: همه ما در مقابل این امر مسئول هستیم و هرکس به نوبه خود باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کند.

 وی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه امروز اظهار داشت: در قرآن کریم نیز نسبت به سبک زندگی اسلامی تاکیدات بسیاری شده است، که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه فرهنگ ‌سازی سبک زندگی در جامعه باید از سوی مردم و در بطن جامعه صورت گیرد تصریح کرد: نهادهای دینی و اجتماعی و سازمان‌ های مردمی چون حسینیه‌ها و مساجد نقش مهمی در این زمینه دارند.

 محسنی در پایان خاطرنشان کرد: در جوامع اسلامی، مردم به نهادهای دینی و اجتماعی اهمیت زیادی قائل هستند و همواره در مناسبت‌ها و موقعیت‌ های مختلف در این نهادها حضور و مشارکت داشته و این تشکیلات مردمی نقش مهمی در بسط سبک زندگی اسلامی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا