گوناگون

مرکز درمانی کانون بسیج بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) در حرم امام مستقر شد

81188391 5738140

مسوول راه اندازی مرکز درمانی کانون بسیج بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء (ص)روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این مرکز درمانی طبق روال سالیان گذشته و به منظور شرکت در مراسم سوگواری ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین پذیرش و مداوای زوار حرم مطهر، امسال نیز با یک کادر 70 نفره اعم از پزشک، پرستار و کادر خدماتی در این مراسم شرکت کرد.

ˈکامران شهبازیˈ، افزود: برپایی10 تخته چادر امدادی به همراه 10 تخت بیمارستانی مجهز پزشکی و درمانی از دیگر فعالیت های این مرکز درمانی مستقر در حرم مطهر امام خمینی (ره) است.

وی گفت: این مرکز درمانی با استقرار در ضلع شرقی حرم مطهر از امروز 13 خرداد ماه تا پایان مراسم ارتحال در 14 خرداد بطور یکسره آماده پاسخگویی به زوار نیازمند به مداوا است.

وی خاطرنشان کرد: طبق سنوات گذشته عمده مراجعان به این مرکز از مبتلایان به بیماری گرمازدگی، مصرف اغذیه و آشامیدنی آلوده و غیر استاندار، تنگی نفس و فشار بالا، دیابت و بیماری قلبی بود.

شهبازی توصیه کرد: زائرین و افراد شرکت کننده در این آیین با توجه به حضور چشمگیر امت امام چنانچه به بیماری خاصی مبتلا هستند حتما با خود داروهای مورد استفاده را به همراه داشته و یا در هنگام مراجعه به این مراکز پزشک کشیک را در جریان بیماری خود قرار دهند.

مراسم ویژه شب چهارده خرداد پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام ˈ سیدحسن خمینیˈ با قرائت قرآن کریم و عزاداری مداحان و با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام والمسلمین ˈحسن روحانیˈ آغاز خواهد شد.

همچنین مراسم چهارده خرداد نیز فردا/چهارشنبه/ از ساعت 9 صبح در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) پس از قرائت قرآن کریم، عزاداری و سخنرانی حجت الاسلام ˈسیدحسن خمینیˈ همگان از بیانات مهم و ارزشمند رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی و خلف شایسته امام امت بهره مند خواهند شد.

1724/1417/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا