گوناگون

مسئولان ارتباط و پیوندی ناگسستنی میان خود و ملت ایجاد کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدیان ظهر چهارشنبه در چهارمین همایش استهلال از دیدگاه علمی و فقهی در استان مرکزی و تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، افزود: مسئولان وظیفه جلب اعتماد مردم برای پیوند بین خود و ملت را دارند.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران باید متفاوت با حکومت های دیگر باشد تصریح کرد: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی پس از ارزیابی های به عمل آمده در کشور یکی از موفق ترین استان است.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها و ریاست ها فرصتی برای خدمت گذاری تلقی شده و نه ریاست و پست و مقام، گفت: با نگاهی به دیدگاه حضرت علی (ع) به مدیریت باید جلب رضایت مردم و ایجاد پیوند بین مردم و مسوولان را در راس فعالیت های خود قرار دهیم.

رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور ادامه داد: حفظ امنیت امانت بسیار مهم بوده و فرصت ها راهی برای نشان دادن توان و استعدادها و استفاده صحیح از امکانات در جهت پیشبرد اهداف نظام است.

حجت الاسلام محمدیان اظهار کرد: اگر از این فرصت و امانت استفاده صحیح شده و در زمان لازم به دیگران سپرده شود موفقیت هایی را در پی خواهد داشت، در غیر اینصورت با روحیه غیر انسانی و دنیوی و ریاست جامعه و افراد دنیا پرست را به مقصد نمی رساند.

کار فرهنگی و تربیتی به عهده همه مسئولان و اساتید است

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور با بیان اینکه نقطه عطف زندگی افراد بهدلیل حضور افرای با رفتار و منش و معنویت و به دور از زرق و برق دنیا بودند، اضافه کرد: مبانی مستدل، عقلانی، منطقی و قوی سرمایه اصلی افراد و گامی برای تغییرات موثر در زندگی آنان است.

حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: در دانشگاه ها علاوه بر مسوولان نهاد، دفاتر فرهنگی و کارشناسان فرهنگی همه مسئولان و استید با رشته های مختلف در تعلیم و تربیت فرهنگی تاثیر گذار هستند.

وی گفت: برای اینکه نسل توانمند و مستعد حاضر را به مدیران قوی آینده تبدیل کرده و این امانت و سرمایه را برای حفظ و پاسداری از انقلاب تعلیم و تزکیهکنیم نیازمند عظم همه جانبه در دانشگاه ها، مدارس، حوزه ها و سطوح مختلف جامعه باشیم.

جوانان ایران اسلامی حماسه آفرینان بی بدیل جامعه هستند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این جلسه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری مسال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: اقشار مختلف مردم با همفکری و همکاری باید به میدان آمده و منویات رهبر را تحقق بخشیم.

علیرضا نظام آبادی، با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی در حوزه های مختلف حماسه هایبی نظیر آفریدند، گفت: هر جا اراده ای برای مردم بود حماسه ای آفریدند.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان در تمام سطوح گوش به فرمان منویات مقام عظمی ولایت بوده و از ایشان پیروی می کنند، اضافه کرد: خلق حماسه اقتصادی در کنار حماسه فرهنگی با افزایش بودجه 10 برابری فرهنگی در دانشگاه آزاد استان گام مثبتی در راستای عملیاتی کردن منویات رهبر برداشتیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به وجود 2800 واحد صنعتی و تبدیل شدن به چهارمین قطب صنعتی کشور، افزود: اکنون استان مرکزی با حضور استاندار  فعلی و تاکید ایشان بر رابطه صنعت و دانشگاه از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

نظام آبادی به پتانسیل های استان و نسبت یک به 10 دانشجو به جمعیت که از میانگین کشور پایین تر است، اظهار کرد: با کنار هم گذاشتن حوزه های مختلف پتانسیل های علمی و فنی را بیش از پیش تقویت کرده و گام های موثری در پیشبرد اهداف نظام در استان بر خواهیم داشت.

گفتی است، در این مراسم حجت الاسلام عیوب سلحشور نیا به عنوان رییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقی دانشگاه آزاد اسلامی استان معرفی و از زحمات حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم تقدیر شد.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم امروز در جلسه ای که در دانشگاه اراک برگزار شد، به عنوان رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه اراک معرفی و در پست ریاست نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه های استان مرکزی ابقاء شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا