گوناگون

مسابقات ورزشی آموشگاههای استان خراسان رضوی به پایان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی میرسیستانی شنبه عصر در حاشیه اختتامیه مسابقات ورزشی آموزشگاه های استان در جمع خبرنگاران گفت: این رقابتها از هفدهم خرداد ماه آغاز و با اتمام مسابقات دانش آموزان دوره متوسطه اول، به کار خود پایان داد.

وی افزود: رقابت های دانش آموزان مقطع متوسطه  اول در 9 رشته ورزشی به پایان رسید و در بدمینتون پسران، ناحیه چهار مشهد مقام اول، شهرستان تربت حیدریه مقام دوم و نیشابور موفق به کسب مقام سوم این رقابت ها شدند.

میر سیستانی بیان کرد: در تنیس روی میز پسران، ناحیه چهار مشهد مقام اول را از آن خود کرد ناحیه شش مشهد  دوم و مقام سوم این رقابت ها به طور مشترک به شهرستان سبزوار و ناحیه دو مشهد  تعلق گرفت.

وی اظهار کرد: در رشته فوتسال دختران، ناحیه دو مشهد مقا م اول را کسب کرد و احمد آباد و ناحیه یک مشهد به ترتیب مقام های دوم و سوم را صاحب شدند .

میرسیستانی ابراز کرد: در رشته شنا دختران نیز ناحیه چهار مشهد با احراز مقام اول  قهرمان این رشته شد، ناحیه شش مشهد مقام دوم و ناحیه سه مشهد در جایگاه  سوم این رقابت ها ایستادند.

وی بیان کرد: در بدمینتون دختران، ناحیه چهار مشهد در مقام اول جای گرفت و قهرمان شد. شهرستان سبزوار و ناحیه سه مشهد نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه گفت:در رشته دو و میدانی دختران، ناحیه چهار مشهد مقام اول را کسب کرد، ناحیه دو مشهد مقام دوم را از آن خود ساخت و ناحیه سه مشهد نیز مقام سوم این رقابت ها را به خانه برد.

میر سیستانی در پایان از تلاش دانش آموزان ، مربیان ، سرپرستان ، داوران و تمامی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا