گوناگون

مسوول دفتر بسیج دانشجویی سپاه: چهار گروه در مراغه اجرای طرح های جهادی را آغاز کردند

81227062 5805398

سرگرد محمدرضا خاکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه ها متشکل از 40 دانشجو اقدام به برگزاری کارگاه های آموزش پرورش قارچ و ماهی، آموزش رایانه و رنگ آمیزی مدارس و دانشگاه ها کرده اند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس های آموزش قرآنی در سه روستای این شهرستان از دیگر طرح های گروه های جهادی است، اظهار کرد: امسال 100 نفر برای شرکت در اردوهای جهادی این شهرستان ثبت نام کرده اند.

مسوول دفتر بسیج دانشجویی سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: ایام تابستان بهترین فرصت برای استفاده از انرژی و توان جوانان در راستای محرومیت زدایی مناطق محروم بوده و در این راستا اجرای برنامه های مختلف جهادی در 10 گروه 10 نفری تنظیم شده است.

خاکی یادآوری کرد: در برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم سه مقوله کیفیت، حداقل زمان و هزینه باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد تا سبب رضایتمندی ساکنان مناطق محروم و دستگاه های اجرایی مربوطه شود.

وی گفت: دستگاه های اجرایی نیز باید در طول سال با واگذاری طرح های زودبازده به بسیج سازندگی، شرایط را برای انجام هرچه بهتر و سریع تر طرح های محرومیت زدایی فراهم کنند.

مسوول دفتر بسیج دانشجویی سپاه ناحیه مراغه با تاکید بر اجرای فعالیت های فرهنگی در مناطق روستایی در کنار طرح های عمرانی، خاطرنشان کرد: نهاد های مختلف مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با تهیه بسته های فرهنگی و توزیع در مناطق روستایی، در این زمینه نقش خود را ایفا کنند.

خاکی افزود: اردوی مشترک جهادی با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی برای ارایه خدمات بهداشتی به عشایر مستقر در دامنه سهند و روستاهای این شهرستان بعد از ماه رمضان برگزار می شود.

7483/590/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا