گوناگون

مشکل اصلی جوانان اشتغال است/ مسئولان پاسخگوی اعتبارات جذب نشده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صادقلو، بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استانداری گلستان، گفت: امروز مطالبه اصلی جوانان تنها در حوزه سیاسی نیست بلکه مطالبه اصلی آنها در راستای اشتغال است و ما نیز مسئولیت داریم تا پاسخگوی این نیاز اساسی آنان باشیم.

وی با توجه به فرا رسیدن ایام نیمه شعبان و میلاد فرخنده امام زمان (عج) اظهار کرد: اتصال تاریخ در آینده به این جوهره تاریخی  است و آن حاکم شدن عدل الهی در مفهوم حقیقی خودش است .

وی تصریح کرد: امید است که این فرج زودتر رخ دهد و از پرتو این عدل ها و این زیبایی ها و جمال ها که نیاز فطری انسان است نسل ما نیز بهره مند شود و نصیبی برای ما نیز باشد.

صادقلو در ادامه افزود: از مدیران دستگاه های اجرایی درخواست داریم تا نسبت به رویکرد سال 93 جدیت و پیگیری لازم را داشته باشند و امیدوارم مدیران شرایط و عملکرد خود را در راستای این رویکرد به گونه ای طراحی کنند که ما در یک تعامل دو طرفه توان دفاع از این مدیران را داشته باشیم.

استاندار گلستان با بیان این که مدیریت من رفیقانه ولی بر مبنای اصول است، تصریح کرد: امروز گزارشی از وضعیت فنی عمرانی برخی دستگاه های اجرایی بیان شد و در آینده بقیه دستگاه ها نیز مورد بررسی قرار می گیرند و ما در این گزارش ها نگاهمان به آینده است و این که مشکلات گذشته را تکرار نکنیم.

مدیران دستگاه های اجرایی بر مبنای سند جامع حرکت کنند

صادقلو در ادامه افزود: اگر در بررسی هایی که از دستگاه ها انجام می شود ما یک ریال جذب نشده داشته باشیم لازم است مشمول عقوبت شویم و باید مدیران مربوطه در این خصوص پاسخگو باشند و این خود یک نوع ارزیابی مدیریتی است .

وی بیان کرد: ما تاکید داریم مدیریت در استان بر مبنای مدیریت استراتژیک رقم بخورد و اگر مدیران ما سند جامع در دستگاه خود نداشته باشند پس باید بر چه مبنایی حرکت کنند و چه اقدامی انجام دهند؟

استاندار با بیان این که یکی از شرایط مدیریت خود هشداری است گفت: اگر مدیرانی در استان باشند که بر اساس سند جامع و برنامه پنج ساله حرکت نکنند ما آنها در جلسات معرفی می کنیم و گزارش عملکرد نیز نکته قابل انتظاری است که از مدیران در هر بازه زمانی سه ماهه انتظار داریم .

صادقلو با اشاره به این که سند جامع داشتن و گزارش عملکرد از دستگاه یک سند دفاعی است اظهار کرد: سیلی که در استان اتفاق افتاد از لحاظ خسارت بسیار بالا بود و سیلی استثنایی بود که دربازدید آقای نوبخت معاون رییس جمهور از استان مقرر شد با اختصاص بودجه برخی موارد اضطرار را رفع کنیم و جمع بندی نهایی را ظرف دو ورز آینده اعلام کنیم .

استاندار با بیان این که مدیران زمینه را برای حضور وزرا در استان مهیا کنند، گفت: مدیران در این شرایط باید اعتبارات را خرد و کوچک نبینند وطرح ها را به ترتیب اولویت در دستور کار قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا