گوناگون

معارفه شهردار الشتر پس از چهار ماه بلاتکلیفی/ صندلی شهرداری به نعمت ابراهیمی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، پس از گذشت حدود چهارماه از استعفای “مجتبی سلطان پناهی” شهردار قبلی الشتر و کش و قوس های فراوان در روند انتخاب شهردار جدید سرانجام “نعمت ابراهیمی” به عنوان شهردار جدید الشتر معرفی شد.

در این راستا عصر امروز جمعه در جلسه ای با حضور مجید کیانپور معاون عمرانی استاندار لرستان، هرمز نصیری مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، فرماندار سلسله و جمعی از مسئولان شهرستانی “نعمت ابراهیمی” به عنوان شهردار جدید الشتر معرفی شد.

طرح های نیمه تمام شهری الشتر تکمیل شود

در این جلسه که در سالن الغدیر فرمانداری الشتر برگزار شد “غلام رضا سلیمانی” فرماندار سلسله با اشاره به تاخیرپیش آمده در انتخاب شهردار خواستار تلاش مضاعف مجموعه شهرداری و شورای شهر برای جبران این عقب افتادگی شد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اساسی الشتر در حوزه شهری اظهار داشت: ساماندهی دفع غیر بهداشتی زباله های الشتر در منطقه “خرگوشناب” از جمله مطالبات مردم است که باید در اولویت کاری شهرداری قرار بگیرد.

سلیمانی با اشاره مشکلات عمرانی شهر الشتر، تکمیل و تجهیز پارک های محله ای، تامین فضای سبز مناسب شهری، ساماندهی آرامستان های شهر، ساماندهی بازارچه میوه و تره بار و احداث پارکینگ را از دیگر طرح های مهم الشتر برشمرد که شهرداری باید به آن نگاه ویژه داشته باشد.

فرماندار سلسله به شهردار جدید توصیه کرد که این نهاد به دنبال سرمایه گذار بخش خصوصی باشد تا بتوان با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری در پروژه های عمران شهری شاهد توسعه این شهر بود.

سلیمانی تصریح کرد: اجرای پروژه های شهری باید براساس کارشناسی و مطالعه انجام شود و شهردار و شورای شهر از سلیقه گرایی در این زمینه پرهیز کنند.

وی در پایان تعامل و وحدت را رمزموفقیت شورای شهر و شهردار الشتر ذکر کرد و به اعضای شورای شهر و شهردار جدید توصیه کرد کمر همت خود را برای خدمت به مردم محکم ببندند.

کمبود فضای مذهبی دغدغه مردم الشتر

امام جمعه الشتر در ادامه این جلسه اظهار داشت: زمانی مجموعه شهرداری و شورای شهر موفق خواهند بود که همکاری سازنده با هم داشته باشند و با دوستی و برادری در راستای پیشرفت شهر قدم بردارند.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی عنوان کرد: در این راستا باید شورای شهر از حاشیه دوری و با خدمت صادقانه به مردم دین خود را نسبت به مردمان ادا کند.

وی همچنین از کمبود فضای مذهبی در این شهر انتقاد کرد و افزود: متاسفانه شاهدآن هستیم که سرانه فضای مذهبی در الشتر بسیار کم است که با توجه به نام گذاری امسال به نام سال فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری انتظار می رود مسئولین در این راه قدمی مثبت بردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا