گوناگون

معاون استاندار اصفهان: چرخ تولید در مسیر ترقی قرار گرفته است

81226371 5804229

به گزارش ایرنا، « رسول یاحی» روز شنبه در گردهمایی صنعتگران، کارآفرینان و اصناف شهرستان های نایین و خوروبیابانک اظهار کرد: تحریم ها، صنعتگران و تولیدکنندگان ما را در دو سال اخیر با مشکلات بسیاری مواجه کرد.

وی افزود: متاسفانه برخی از این تحریم ها توسط افرادی که مسئولیت داشتند ایجاد شد و ناشی از یکسری ناهنجاری ها و کج فکری برخی مسئولان بود که امیدواریم دیگر شاهد اینگونه مسائل در استان نباشیم.

وی اضافه کرد: افزایش تولید و ایجاد اشتغال، به واقع هویت دادن به جوانان است و از بسیاری از بحران ها و آسیب های اجتماعی و امنیتی جلوگیری می کند.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک نیز گفت: با روی کارآمدن دولت جدید و در 9ماه گذشته، تولید شهرستان نایین حدود 20 درصد افزایش یافته و اکنون با تقاضاهایی در زمینه توسعه و افزایش خطوط کارخانجات شهرستان مواجه هستیم.

سید حمید رضا طباطبایی نایینی در باره ایجاد بندر خشک در شهرستان نایین گفت: این طرح مصوبه دولت قبل و ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی در سال 92 را دارد و مطالعات آن انجام و هزینه بسیاری برای آن شده اما یک مرتبه زمزمه های انتقال آن به نقطه ای دیگر در استان به گوش می رسد.

طباطبایی اضافه کرد: شهرستان نایین به مراتب از مکان جدید مطرح شده مناسب تر است زیرا در چهار راه شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار گرفته و راه آهن آماده نیز دارد و امیدواریم با تدبیر استاندار و مسئولان کشوری این مشکل نیز برطرف شود.

نماینده مردم شهرستانهای نایین و خوروبیابانک همچنین به عدم تأمین گاز منطقه فرآورده های قیر استان در نایین، بهره برداری نشدن از کارخانه پتاس خور، عدم بهره برداری از معدن سنگ آهن چاه پلنگ و اختلافات موجود در بین برخی از ادارات استان و جزیره ای اداره شدن آنها اشاره کرد و از مدیریت استان جهت رفع این مشکل یاری خواست.

در پایان مراسم مزبور از 20 نفر از کارآفرینان، تولید کنندگان، معدنکاران و اصناف برتر شهرستان نایین با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

پ7136/ 607



: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا