گوناگون

معاون استاندار یزد بر مدیریت منابع آبی تاکید کرد

81191773 5744542

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، سیدˈمحمدرضا سیدحسینیˈ در نشست کارگروه آب این استان افزود: برخی دستگاههای اجرایی بصورت پراکنده و در داخل چارت اداری راهکارهای مصرف مناسب آب را پیگیری می کنند که این روش زمان بر است.

وی اظهار داشت: محتوای جلسات مرتبط با مقوله آب باید در کارگروه های چهارگانه مرکز توسعه فناوری آب استان تهیه و در اختیار دستگاههای مرتبط قرار گیرد.

سید حسینی با معرفی ˈعلی اصغر سمسار یزدیˈ به عنوان مسوول پیگیری و هماهنگی تشکیل مرکز توسعه فناوری آب یزد، خاطرنشان کرد: در چهار شاخه اصلی فاز دوم انتقال آب، خط انتقال آب از خلیج فارس، مدیریت منابع موجود آبی و مدیریت پسآب می توان به فعالیت پرداخت که در دو مورد اول نیاز به هماهنگی های کشوری در سطح وزارتخانه دارد که در دست اقدام است.

وی، همچنین همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی مرتبط در تحقق اهداف این مرکز را خواستار شد.

در این نشست اعضا نظراتشان را پیرامون راههای مصرف مناسب آب و چگونگی تشکیل جلسات کارگروه مرکز توسعه فناوری آب یزد ارائه کردند.

مرکز توسعه فناوری آب یزد با هدف نگاه فرابخشی و جامع مدیریت منابع آب در استان، توجه به نقش حاکمیتی استانداری و فعال سازی بخش خصوصی زیر نظر پارک علم و فن آوری استان یزد تشکیل شده است. ک/1

7546/616

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا