گوناگون

مواد مخدرنسل جوان و چرخ فعال آن کشور را زمین گیر می کند

81217465 5789060

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش به روز جهانی مواد مخدر اشاره کرد و گفت : همه باید در این مبارزه جدی حضور فعال داشته باشند و کمک کنند تا به موقع به داد گرفتاران برسند .

وی ضمن جدی گرفتن خطرات مواد مخدر گفت: مواد مخدر، نسل جوان یک کشور که چرخ فعال آن کشور هستند را می تواند زمین گیر کند.

وی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت : در آستانه یکی از تحولات روحی و روانی یعنی ماه مبارک رمضان قرار داریم که باید در این ماه به تقوا و خداترسی زندگی را ادامه دهیم .

وی با بیان اینکه در این ماه علاوه بر ذکر لفظی باید دل و روح و روان را متوجه حق کرد افزود: باید از غیر خدا دل کند و تمام توجه را به سوی خدا قرار دهیم.

علیدادی گفت: بندگان خدا باید به چهارعمل جامعه عمل بپوشانند اول اینکه برای خدا و به سوی خدا حرکت کنید ، مخلص باشید و غیر خدا را از صحنه های زندگی حذف کنید و رضایت خدا را طلب نمایید.

امام جمعه کیش در بخشی از خطبه های نماز جمعه به سوء قصد منافقین علیه رهبر معظم انقلاب در سال 1360 اشاره کرد و گفت: خواست خدا بر این بوده که شخصیت ممتاز و صالح به عنوان ذخیره بعد از آمام (ره) سالم بمانند و رهبری جامعه را برعهده بگیرند.

علیدادی به روز هفتم تیر اشاره کرد و گفت روز هفتم تیر روز قضا و قضاوت است و قاضیان متعهد در جامعه مخلصانه فعالیت می کنند.

1641/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا