گوناگون

وزیر کشور: فعالیت پایانه های مرزی کرمانشاه شبانه روزی می شود

81217560 5789259

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعبدالرضا رحمانی فضلیˈ عصر جمعه در بازدید از پایانه مرزی خسروی قصرشیرین افزود: پایانه ها نقش مهمی در مبادلات تجاری و اقتصادی دارند و به همین دلیل، وزارت کشور سیاست تجهیز و کمک به آنها را در زمینه های مختلف دنبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل بازارچه ها و پایانه های مرزی، یکپارچه سازی آنها است که این کار در کرمانشاه به استاندار واگذار شده و وی تاکنون اقدامات خوبی را برای ساماندهی آن انجام داده است.

رحمانی فضلی یادآور شد: از این پس، مقرر شد تا پایانه های مرزی استان کرمانشاه به صورت سه نوبته و بدون تعطیلی به هموطنان ارائه خدمت کنند و شاهد فعالیت شبانه روزی آنان خواهیم بود.

وزیر کشور گفت: برای انجام این مهم، نیاز است تا پایانه ها از امکانات اولیه نظیر راه آسفالته و پارکینگ برخوردار باشند و برای فراهم ساختن آن لازم است تا برآورد دقیق هزینه ها صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای شروع کار و به لحاظ اهمیت پایانه های مرزی ، وزارت کشور به پایانه های مرزی استان کرمانشاه برای رونق هرچه بیشتر آن ها کمک خواهد کرد.

وزیر کشور همچنین در دیدار با برخی پیله وران و تجار برای پیگیری و رفع مشکلات موجود در بازارچه ها و پایانه های مرزی استان کرمانشاه قول مساعد داد.

7458/567 / 1551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا