گوناگون

نخبه جوان شیروانی: به جوانان کم محلی می شود

81203952 5765610

ˈمحمد رمضانیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: توجه به جوان نباید به یک روز محدود شود و مسوولان باید همیشه به فکر مطالبات جوانان باشند.

جوان برگزیده موسیقی مقامی خراسان شمالی که در جشنواره ملی جوان ایرانی نیز مورد تجلیل قرار گرفته، افزود: این در حالی است که اکثر مسوولان حماست از جوانان را به شعارهای بی پشتوانه مبنی بر حمایت از جوانان در نشستها و جلسات محدود کرده اند.

وی الحاق سازمان ملی جوانان به سازمان تربیت بدنی و تشکیل وزارت ورزش و جوانان را به ضرر جوانان خواند و گفت: اکنون جوانان در بخش های مختلف به حاشیه رانده شده اند و عمده توجه و اعتبارات این وزارتخانه متوجه حوزه ورزش شده است.

رمضانی با اشاره به لزوم ساختارسازی با رویکرد مدیرپروری در بخش جوانان گفت: نسل چهارم انقلاب باید کم کم در حوزه های مدیریتی و اجرایی ورود پیدا کند ولی متاسفانه در مسوولان اعتمادی نسبت به جوانان دیده نمی شود.

وی با اشاره به کمبود فضای فرهنگی برای جوانان، گفت: تنها مکان تفریحی جوانان در شهرستان ها سالن های ورزشی است که آن هم با توجه به شهریه های بالای آن چندان جذابیتی ندارد و نمی تواند پاسخگوی نیاز این قشر باشد.

این جوان دارنده عنوان برتر کشوری، خواستار توجه به ایجاد ساختارهای لازم برای فعالیت جوانان در شهرستانها شد و گفت: باید سازمانهای مردم نهاد در حوزه جوانان فعال شوند و تشکیل گروه مشاوران جوان در ادارات شهرستانها به یک ضرورت تبدیل شود.

رمضانی حضور مشاوران جوان در کنار فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی هر منطقه را به منزله یک مجلس محلی جوانان عنوان کرد که می تواند با دادن مشاوره، خیلی از مشکلات شهرستان ها را طرح و برای حل آن راهکار پیشنهاد کند.

شهرستان شیروان 157 هزار نفر جمعیت دارد که 35 درصد در گروه سنی جوانان جای می گیرند. ک/3

7186/626

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا