گوناگون

نخستین مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرقند منصوب شد

81198446 5756151

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: رویکرد کمیته امداد اولویت خدمت در مناطق محروم تر است و توانمندی افراد، ریشه کنی فقر و علل و عوامل وجود آن و تقویت تفکر معنوی مورد تاکید قرآن کریم از مهمترین رویکردهای این نهاد است.

وی اظهار داشت: فقر موجود در جامعه ریشه فرهنگی دارند و اگر انس با قرآن و تاسی از سیره حضرت محمد (ص) وبزرگان دین الگو قرار گیرد مشکلات ما حل خواهد شد.

وی گفت: کمیته امداد سیستان و بلوچستان آمادگی دارد در حد اعتبارات مالی و توانمندی خود حامی خانواده های زیرپوشش، دانش آموزان و دانشجویان آنان، اشتغال، ازدواج جوانان و دیگر خدمات فرهنگی و آموزشی باشد.

فرماندار قصرقند نیز در این مراسم گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از برکت وجود حضرت امام و انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز توانسته به یکی از بزرگترین نهادهای حمایتی نیازمندان جامعه تبدیل شود.

ˈحمیرا ریگیˈ ابراز امیدواری کرد: با درایت و برنامه ریزی مدیران شهرستانی و استانی کمیته امداد شاهد تغییر و تحول در حوزه معیشت مردم بویژه اقشار نیازمند و همچنین توسعه شهرستان باشیم.

وی گفت: هدف نهایی کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی و کمک رسانی به نیازمندان است که در 30سال گذشته به وظیفه خود به نحو احسن عمل کرده است.

فرماندار قصرقد افزود: از کمیته امداد ایجاد تغییر و تحول در شهرستان قصرقند و سرمایه گذاری در بخشهای مختلف آن را انتظار داریم.

درحاشیه این مراسم نمایشگاهی از توانمندی های مددجویان قصرقند در رشته های سفالگری، صنایع دستی و آهنگری برپا شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن معرفی ˈاسحاق کمانیˈ به عنوان نخستین مدیر کمیته امداد قصرقند، از تلاش های ˈخیرمحمد ریسیˈ رییس سابق شاخه کمیته امداد امام خمینی(ره) قصرقند تجلیل و وی را به عنوان قائم مقام مدیر کمیته امداد این شهرستان معرفی شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان تازه تاسیس قصرقند تا چندی پیش فاقد اداره مستقل کمیته امداد بود و شاخه ای از کمیته امداد نیکشهر در آن فعالیت می کرد. ک/2

7312 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا