گوناگون

نمایشگاه طرح ضیافت در قزوین گشایش یافت

81214431 5783789

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه کالاها با 10 الی 15 درصد کمتر از قیمت بازار به فروش می رسد.

ˈعلی پر زحمتˈ با بیان اینکه در نمایشگاه طرح ضیافت انواع مواد پروتیینی، شیرینی، مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در 80 غرفه ارایه شده است، اظهارکرد: حدود 50 درصد از غرفه داران از میان تولید کنندگان و شرکت های پخش هستند و از ورود کالاهای بی کیفیت نیز جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به چگونگی نظارت برنمایشگاه طرح ضیافت گفت: نمایشگاههای ضیافت با نظارت مجمع امور صنفی و این سازمان برگزار می شود و کارشناسان برکیفیت و قیمت کالا نظارت مستقیم دارند.

پرزحمت ادامه داد: با اتخاذ تدابیر لازم و برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود، ماه مبارک رمضان امسال، با کمترین نوسانات قیمتی و بدون دغدغه خاصی سپری شود.

وی اضافه کرد: تنظیم بازار و تعدیل قیمت ها٬ تامین نیازهای اساسی مردم٬ عرضه مستقیم کالا توسط نمایندگان در فضاهای رقابتی برای افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز و عرضه محصولات جدید شرکت های فعال غذایی و بهداشتی، از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

پرزحمت ادامه داد: کارشناسان سازمان صنعت و معدن و تجارت، سازمان تعزیرات حکومتی، اداره کل دامپزشکی، مرکز بهداشت شهید بلندیان، اتاق اصناف استان قزوین و دیگر مراجع ذی ربط به نحوه عرضه محصولات نظارت مستمر دارند.

این مسوول خاطر نشان کرد: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی با شماره تلفن 124 اداره مشارکت های مردمی اطلاع رسانی کنند که گزارش های مردمی با جدیت پیگیری و با متخلفان اقتصادی برخورد می شود.

پرزحمت یادآور شد: این نمایشگاه از سوم تا 10 تیرماه سال جاری به مدت یک هفته در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپاست و مردم می توانند همه روزه از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه دیدن و خرید کنند.

7389/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا