گوناگون

نماینده مجلس:خیران مدرسه ساز به تغذیه و سرویس مدارس دانش آموزان مناطق محروم توجه کنند

81199269 5757509

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعزت اله یوسفیان ملا ˈ روز جمعه در ششمین جشنواره خیران مدرسه ساز شهرستان آمل گفت: در برخی موارد دانش آموزان 7 تا 12 ساله ابتدایی در روستاهای مناطق کوهستانی لاریجان درسرمای زیر صفر مجبور به سوار شدن به خودروهای باری نیمه سنگین هستند و در بدترین شرایط ممکن خودشان را به مدرسه می رسانند.

وی اضافه کرد: در برخی از موارد نیز به علت مشکلات مالی خانواده های مناطق کوهستانی لاریجان آمل از تامین تغذیه مناسب و سالم فرزندانشان بازمانده اند که رفع این مشکلات می تواند مورد توجه خیران قرار گیرد .

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بر حمایت و فراهم کردن شرایط آسان تربرای حضور خیران مدرسه ساز در پروژه های مشارکتی با آموزش وپرورش تاکید کرد.

یوسفیان ملا، خواستار رفع موانع در مسیر فعالیت خیران مدرسه ساز شد و افزود: مجلس شورای اسلامی هم این آمادگی را دارد تا در بودجه واختصاص آن در بخش های تعریف شده با آموزش وپرورش با نگاه تعاملی همراه باشد.

وی ادامه داد: حضور خیران در کارهای خیر که با تلاش های شبانه روزی خود ،مالی را به دست می آورند وسعی دارند با تقسیم مال خود در شادی دیگران سهیم باشند، خداوند بهترین ثواب دنیایی وآخرت را برایشان درنظر خواهد داشت.

شهرستان حدود 400هزار نفری آمل بیش از 58هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.ک/3

ک/7327///

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا