گوناگون

نماینده مجلس از تکمیل طرح آبرسانی به شهرهای ایلام و چوار خبر داد

81229337 5809289

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری عمران ایلام، «عمران علی محمدی» اظهار کرد: در نتیجه پیگیری ها و رایزنی با وزیر نیرو طرح افزایش ظرفیت سد ایلام و تکمیل طرح مهم آبرسانی به شهرهای ایلام، چوار و 149 روستای حوزه این شهرستان و همچنین توسعه تصفیه خانه شهر ایلام در دستور کار وزارت خانه قرار گرفته است.

وی افزود: مطالعه و بررسی های نخستین توسط آب و فاضلاب شهری در این زمینه انجام گرفته و مجوز این طرح مهم نیز از وزارتخانه مربوطه اخذ شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح مهم توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد و به طور قطع مدت زمان بهره برداری از آن نیز کوتاه خواهد بود.

علی محمدی یادآور شد: اگرچه طرح بلند مدت تامین آب آشامیدنی ایلام از سد سیمره همچنان به قوت خود باقی است ولی این طرح در کوتاه مدت مشکل آب شهرستان ایلام را حل خواهد کرد.

عضو کمیسیون اجنماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انجام این طرح با استفاده از اعتبار دولتی زمانبر خواهد بود لذا تصمیم گرفته شد این طرح به بخش خصوصی واگذار تا در کمترین زمان ممکن مشکل آب آشامیدنی مردم حل شود.

وی ادامه داد: پیگیری های استاندار محترم و مدیر عامل آبفای استان در این راستا قابل قدردانی است و به یقین مسوولان استان تمام تلاش خود را برای حل مشکل آب آشامیدنی استان به کار خواهند بست. ک/1

702/565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا