گوناگون

برخی خدمات شرکت برق کردستان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می شود

81229334 5809281

محمد مراد زرنشان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: به منظور تسهیل و ساماندهی سیستم اداری و تجمیع خدمات قابل ارائه توسط دستگاه های ذیربط در یک محل و همچنین ایجاد سهولت در دسترسی به خدمات و جلوگیری از اتلاف منابع و کاهش ترددهای غیرضروری، از این پس انجام برخی خدمات مشترکین شرکت برق به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می شود.

وی موضوع تفاهم نامه ارائه خدمات به مشترکین از طریق سیستم جامع خدمات مشترکین را شامل پذیرش متقاضی انشعاب و تغییر در قدرت تا سقف دو انشعاب، چاپ صورتحساب هزینه های برقراری انشعاب و همچنین پذیرش و صورتحساب هزینه تغییر نام عنوان کرد.

وی گفت: پذیرش و صورتحساب هزینه قطع و وصل و چاپ فیش المثنی نیز از دیگر خدماتی است که به این دفاتر واگذارشده است.

زرنشان با اشاره به اینکه محدوده جغرافیایی این تفاهم نامه سطح استان است افزود: هم اکنون در شهرستان سنندج تعداد هشت دفتر، خدمات این شرکت را پوشش می دهند و تا پایان تیر امسال تعداد 12دفتر دیگر شامل شهرستان بانه دو دفتر، سقز سه دفتر، مریوان دو دفتر و قروه پنج دفتر، این خدمات را تحت پوشش قرار می دهند.

وی در پایان ناظر مستقیم بر اجرای دقیق این تفاهم نامه را اداره خدمات مشترکین توزیع برق شهرستان های مربوطه عنوان کرد و افزود: کمیته ای متشکل از نماینده استانداری و رییس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت و دو نماینده معاونت خدمات مشترکین و فروش ستاد شرکت توزیع استان به عنوان ناظر عالی بر انجام به موقع این خدمات نظارت دارند.ک/3

7346/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا