گوناگون

نوروزي: عاشق رقابت و هواداران پرسپوليس هستم

رضا نوروزي اظهار داشت: خدا را شکر پس از صحبت‌هايي که داشتم با پرسپوليسي‌ها به توافق رسيدم و قراردادم را امروز با اين تيم بزرگ امضاء‌ کردم.

به گزارش فارس، وي افزود: من به عشق هوادارن به اين تيم آمده‌ام و برنامه‌هاي خوبي هم دارم. اميدوارم که مشکلي برايم به وجود نيايد و با آرامش يک سال موفق را در کنار دايي و هواداران داشته باشم.

وي در پاسخ به سؤالي که مشکل شما با تيم نفت چه مي‌شود گفت: مطمئنم قرارداد من تا پايان فصل گذشته يعني فصل نقل و انتقالات در سال 92 و 93 بود. من حتي از سازمان ليگ استعلام گرفتم و مشکلي نبود ولي نمي‌دانم چرا نفتي‌ها اعتقادشان بر اين است که من قرارداد دارم، نمي‌دانم مي‌خواهند اين موضوع را پيگيري کنند، يا خير، اما من استعلام گرفتم و امروز پرسپوليسي هستم. به هر جهت خدا را شکر سازمان ليگ وجود دارد و مشکلي نمي‌بينم.

وي درباره احتمال آقاي گلي‌اش گفت: به پرسپوليس آمدم تا با کمک آقاي گل جهان يعني علي دايي آقاي گل شوم آمده‌ام تا انتظارات را برآورده کنم و امروز که شاگرد دايي شدم خيلي از اين بابت خوشحالم. من به پرسپوليس آمدم تا براي هوادارانش، بازيکنان و پيراهن اين تيم گل بزنم و اميدوارم با استفاده از تجارب کادر فني به اين خواسته‌ام برسم. من مطمئنم که يکي از گزينه‌هاي آقاي گلي هستم و قطعاً روي اين هدفم مي‌ايستم.

نوروزي در پايان درباره وضعيت پرسپوليس نيز گفت: خدا را شکر همه چيز خوب است و حالا که به عشق هواداران و دايي به اين تيم آمده‌ام مي‌خواهم به تيم کمک کنم. در اين راه فقط هواداران بايد مثل اعتماد دايي به من کمک کنند تا انشالله برايشان گل بزنم و لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا