گوناگون

دو میلیارد ریال برای توسعه مرکز فنی و حرفه‌ای تنگستان اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا ترک‌زاده بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: توسعه علم و فناوری یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بوده است که در دوران انقلاب اسلامی رشد فزاینده‌ای داشته است و قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه مراکز اموزشی در شهرستان تنگستان، اضافه کرد: امیدواریم شاهد تولید نیروی انسانی توانمندی در مراکز اموزشی باشیم تا بتوانند آینده این کشور را در دستان خود بگیرند.

فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به برخی از ویژگی‌های خاص شهرستان تنگستان اضافه کرد: صنایع  لنج سازی و پرورش میگو در این شهرستان می‌تواند جایگاه ویژه‌ای داشته باشد و باید کارگاه‌های مناسبی در این زمینه ایجاد شود.

وی با اشاره به حمایت فرمانداری شهرستان تنگستان برای توسعه برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در این شهرستان، تصریح کرد: از همه توان و ظرفیت‌ها برای کمک به اجرای برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در این شهرستان استفاده خواهیم کرد.

احداث ساختمان اداری و آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تنگستان

ترک‌زاده اضافه کرد: احداث ساختمان اداری و آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان تنگستان یکی از برنامه‌های بسیار مهمی است که دو میلیارد ریال برای این مهم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این میزان اعتبار به منظور دیوار کشی و محوطه سازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای تنگستان اختصاص خواهد یافت و امیدواریم شاهد تخصیص اعتبارات از دیگر منابع برای توسعه این مرکز باشیم.

فرماندار شهرستان تنگستان خواستار اختصتص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای فاز دوم مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تنگستان شد و افزود: بخش عمده‌ای از جمعیت شهرستان تنگستان روستایی هستند که باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازم به مردم این روستاها ارائه شود.

وی بر لزوم نیازسنجی مشاغل روستایی توسط دهیاری‌ها و شوراها تاکید کرد و بیان داشت: باید جوانان مستعد و جویای کار این روستاها برای حضور در دوره‌های اموزشی معرفی شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا