گوناگون

نکونام:اثر کي‌روش در فوتبال ايران ماندگار است

 جواد نکونام پس از حذف تيم ملي از جام جهاني برزيل اظهار کرد: ما در بازي با بوسني به صعود اميدوار بوديم اما متاسفانه نتوانستيم پيروز شويم و حذف شديم.

وي ادامه داد: از ابتدا تصور ديگري درباره تيم ملي وجود داشت و خيلي‌ها فکر مي‌کردند نتايج ديگري رقم مي‌خورد اما نشان داديم که توانايي داريم خوب بازي کنيم و شانس صعود داشته باشيم. تيم ملي به توجه بيشتر نياز دارد. بايد همه به تيم کمک کنيم نه اينکه پيش از شروع رقابت‌ها از تيم نااميد باشيم و آن را از پيش بازنده بدانيم.

کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران همچنين گفت: در گروهي که حريفان قدرتمندي در آن بود، کار بزرگي کرديم و توانستيم از نام ايران دفاع کنيم. در بازي با آرژانتين هم با ناداوري و يا بدشانسي شکست خورديم و حتي مي‌توانستيم برنده باشيم. قسمت ما اين بوده است و خدا را شکر مي‌کنيم.

وي درباره اينکه بوسني برابر ايران هيچ استرسي نداشت، گفت: دقيقا همين‌طور است. وقتي چيزي براي از دست دادن نداريد راحت بازي مي‌کنيد. آنها برايشان مهم نبود که توپ را لو بدهند يا ندوند. اما ما مجبور بوديم که بازتر بازي کنيم و اين مساله کارمان را سخت کرد.

نکونام همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا بازي با آرژانتين توان جسمي ملي‌پوشان را کم نکرده بود، گفت: ما ريکاوري خوبي انجام داديم و امروز هم دوندگي کمي نداشتيم، مساله اين است که گل اول شيرازه تيم را به هم ريخت و پس از آن هم دو موقعيت خوب داشتيم که با بدشانسي به گل نرسيديم. نيمه دوم هم با سه نفر حمله مي‌کرديم اما گل دوم را که خورديم باعث شد که بازي براي ما تمام شود.

کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران درباره خداحافظي تلويحي کي‌روش از فوتبال ايران گفت: اثر حضور کي‌روش در فوتبال ايران مدت‌ها باقي مي‌ماند، اما درباره ماندن يا نماندن او در ايران بايد فدراسيون و وزارت ورزش تصميم بگيرند. کاش در رختکن بوديد و حس و حال ما را مي‌ديديد.

نکونام همچنين گفت: تيم ما يک ويژگي مهم داشت و آن اينکه ما بهترين مهاجم يا بهترين مدافع نداشتيم، ما يک تيم بوديم و اين مهم‌ترين فاکتور ما بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا