گوناگون

هدف تروریستها ایجاد اختلاف در جهان اسلام است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قصرشیرین با اشاره به شخصیت معنوی و والای امام خمینی (ره) در تاریخ معاصر، اظهار داشت: امام راحل با تمام وجود در مقابل استکبار و دنیای کفر ایستاد و ریشه جور و طاغوت زمان را کند.

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: خوشبختانه بعد از رحلت امام خمینی(ره) امروز با رهبری و درایت خلف شایسته امام راحل، حضرت آیت الله خامنه ای، روز به روز این نظام الهی ترقی می کند و هر روز شاهد یکی از این افتخارات در سطح ملی هستیم.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در زمان خود بزرگترین مفسر قرآن کریم محسوب می شدند، تاکید کرد: امروز اگر می خواهیم که در مسیر انقلاب و زندگیمان سربلند و پیروز باشیم، باید رهنمودها و سیره امام راحل را سرمشق و سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

امام جمعه موقت قصرشیرین به ضرورت توجه به منویات رهبر انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مسایل امروز، تروریست ها و گروه های مسلح در منطقه است که نمونه آن گروهگ تروریستی “داعش” در کشور عراق است.

وی با اشاره به اینکه تروریستها به دنبال از بین بردن مظاهری دینی و اسلامی هستند، گفت: هدف اصلی تروریستها و دشمنان از این کارها، تنها ایجاد اختلاف در بیان مسلمانان و دین اسلام است که این نشات گرفته از فرمانبرداری این تروریستها از اسرائیل، آمریکا و سایر دشمنان است.

محمودی در پایان به هفته جوان اشاره کرد و افزود: جوانان این مملکت به نوعی سرمایه های کشور و نظام محسوب می شوند، لذا باید برای آنها آینده ای مطمئن و خوب برنامه ریزی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا