گوناگون

هشتمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها و طلا در اصفهان آغاز بکار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول محققیان عصر چهارشنبه در آئین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها، طلا و جواهرات، ساعت، سنگهای قیمتی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته استفاده از ظرفیت نمایشگاه های بین المللی را موثرترین گام برای تحقق شعار سال جاری دانست و اظهار داشت: نمایشگاه ها محل به نمایش گذاشتن ایده آل گرایی در بخش های مختلف است و در این راستا ضروری است که تمام صنایع و واحدهای خرد و کوچک برای توسعه و پیشرفت از ظرفیت نمایشگاه ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: وقتی مجموعه ای برای حضور در نمایشگاه های تخصصی و بین المللی برنامه ریزی می کند در نظر دارد که جایگاه خود را در هر مرحله ای که هست محک بزند و برای ارتقای آن تلاش کند.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات در اصفهان نیز اظهار داشت: این نمایشگاه، برترین های صنعت طلا و جواهر را در کنار رقبای برون مرزی گردهم آورده و مخاطبان را با کلکسیونی از توان ایرانی در مجموعه ای به نام نمایشگاه روبرو می سازد.

وی با اشاره به حضور نمایندگانی از چهار کشور صاحب سبک در حوزه ی طلا در این دوره از نمایشگاه طلا و جواهرات، ادامه داد: حضور 30 نفر از اعضای اتحادیه های طلا و جواهر استان های کشور و مهمانانی از کشورهای عراق، هند، ایتالیا و ترکیه به عنوان چهار کشور صاحب سبک صنعت طلا و جواهر و اجتماع بیش از 100 مشارکت کننده داخلی و خارجی در این رویداد اتفاق خوبی است که جایگاه واقعی اصفهان را در صنعت طلا نمایان می کند.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها ، طلا، و جواهرات، ساعت، سنگهای قیمتی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته اصفهان از تاریخ 24 تا 27 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 22 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا