گوناگون

هشت ورزشکار مازنی به اردوی تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ دعوت شدند

افشین چگینی در روز پایانی مسابقات کیک بوکسینگ تیم ملی جوانان انتخابی رقابتهای بین المللی گرجستان که عصر سه شنبه با معرفی نفرات برتر در مازندران به پایان رسید در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: 24 نفر از ورزشکاران که شامل نفرات اول ودوم این رقابتها هستند در اردوی آمادگی بابلسر برای اعزام به مسابقات بین المللی گرجستان در 26 تیر امسال حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: در وزن 48 مهران ویسی از کردستان و مهدی اینانلو از قزوین، در وزن 51: امیرحسین قراخانی و علیرضا بیگدلو از قزوین، در وزن 54 شایان بختیاری از خوزستان و محمد نعمتی از اردبیل و  در وزن 57 علی کریمی از قزوین و مرتضی شهسواری از کردستان به اردو دعوت شدند.

وی عنوان کرد: در وزن 60 علی علی پور و حسن قاسم زاده از مازندران، در وزن 63 سید حسین میرمحمدی و علی رضا محمدی از مازندران، در وزن 67 حسین مقدم از زنجان، علی بنی اسد از خوزستان، در وزن 71 ابوالفضل علی پور و علیرضا سیار از مازندران و در وزن 75 کاوه حاجی میرطاهری از البرز و حسین یزدانی از مازندران راهی این اردو شدند.

به گفته چگینی، در وزن 81  نیز جاسم امیری از خوزستان، سید مهدی حسینی از مازندران، در وزن 86 محمد محسن آقازاده و محمدصابر قدیری از قزوین و در وزن 90 کمیل شریفی از تهران و  امیر محمد از خوزستان دعوت شدگان به اردوی آمادگی کیک بوکسینگ تیم ملی جوانان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا