گوناگون

هفتمین نمایشگاه صنعت برق ایران در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی شالباف مدیر اجرایی این نمایشگاه عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره این نمایشگاه اظهار داشت: در دنیای امروز انرژی برق شاخصی برای ارزیابی صنعتی و پیشرفته اقتصادی کشورها به شمار می آید چراکه در صورت هدر رفتن آن صنایع کشورها متوقف شده و اقتصاد و آینده آنها ضربه خواهد دید.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دوسالانه صنعت برق که طی یک دهه فعالیت به بلوغ خوبی رسیده است، افزود: امسال این نمایشگاه با حداکثر ظرفیت شرکت نمایشگاه های بین المللی برگزار شده است به گونه ای که نتوانستیم پذیرای 60 شرکت متقاضی باشیم.

هفتمین نمایشگاه صنعت برق ایران تاکید کرد: در نمایشگاه امسال 130 شرکت از 10 استان کشور حضور دارند و 43 درصد شرکت کنندگان از استان تهران، 33 درصد از اصفهان و 22 درصد سایر شهرها را تشکیل می دهند.

وی بیان داشت: همچنین نمایندگانی از کشورهای ژاپن، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هند جدیدترین تولیدات، صنایع، تجهیزات، و خدمات مربوط به صنعت برق را ارائه و به نمایش عموم گذاشته اند.

شالباف با بیان اینکه استقبال شرکت های صنعتی و تخصصی برق از نمایشگاه امسال بسیار فراگیر بوده است، ادامه داد: توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبیین توانمندی های این صنعت در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، شناخت زمینه های بالقوه همکاری و تعامل بین ایران و دیگر کشورها، فراهم کردن زمینه صادرات برق به دیگر کشورها و معرفی تجهیزات نوین تولید برق از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه هفتمین نمایشگاه بین المللی دوسالانه صنعت برق اصفهان در مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع فضای بسته نمایشگاهی و یک هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی در محل دایمی نمایشگاه های اصفهان برگزاری شده است، اذعان داشت: در  این نمایشگاه که از سوم تا ششم خردادماه هر روز از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود، انواع تجهیزات و صنایع مرتبط با تولید، انتقال و استفاده صنعت برق به نمایش گذاشته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا