گوناگون

سپاه با جریانهای انحرافی مقابله می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سالار آبنوش عصر شنبه در جلسه شورای فرماندهی سپاه استان قزوین که به ریاست سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران کشور در حسینیه سپاه قزوین برگزار شد،گزارشی از فعالیت‌های سپاه استان در زمینه‌های مختلف سازندگی، فرهنگی، سیاسی، اعتقادی ارائه کرد.

وی گفت: آسیب‌ها و فرصت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان شناسایی شده است و تحرکات جریان‌های مختلف سیاسی در استان به خوبی رصد می شود و به موقع با انحرافات ضد نظام و انقلاب برخوردی مطابق با موازین اسلامی صورت می گیرد.

سردار آبنوش تصریح کرد: در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی نیز کارهای خوبی طی چند سال اخیر انجام شده به گونه‌ای که جریان سازی رسانه‌ای و فرهنگی به شکلی هوشمندانه در فضای مجازی با کمک اصحاب نظر و کسانی که دلداده نظام و انقلاب هستند انجام می شود.

فرمانده سپاه استان قزوین به برگزاری یادواره شهدا در استان اشاره کرد و یادآورشد: از هر فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا استفاده می کنیم و در طول سال صدها یادواره شهدا در سطح استان باشکوه خاصی برگزار می شود.

این مسئول تشکیل ستاد کنگره شهدای استان را نقطه عطفی در مسیر حفظ آثار دفاع مقدس دانست و افزود: برنامه های ستاد به خوبی در استان در مسیر حفظ ارزشها تنظیم شده و نتایج خوبی داشته است.

سردار آبنوش ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای سپاه،مجتمع فرهنگی تفریحی در طلائیه،رودسر و انزلی، دهکده مقاومت و زائرسرا، ساخت سوله‌های 9 دی در حوزه‌های مختلف بسیج و سپاه در سطح استان و درمانگاه‌های بهداشتی و درمانی و راه اندازی سایت جدید سپاه را از جمله برنامه‌های عمرانی سپاه استان دانست.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به فعالیت های دفاعی سپاه هم گفت: تقویت گردان‌های امام حسین (ع) و سایر گروهان‌ها ازجمله برنامه‌های دفاعی سپاه استان است که در کنار آن گردان‌های تکاور، زرهی، بصری نیز تشکیل و تقویت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا