گوناگون

هلال احمر سیستان و بلوچستان 197 عملیات امداد رسانی انجام داد

81226222 5803961

ˈرسول راشکیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: 108 مورد از مجموع حوادث سیستان و بلوچستان جاده ای بوده است که در 129 مورد از آن عملیات رها سازی با دستگاه انجام شد.

وی ادامه داد: 50 مورد خدمات حضوری، 12 مورد دریایی و ساحلی، 9 مورد کوهستان، هفت مورد شهری، چهار مورد سیل و آبگرفتگی، دو مورد صنعتی و کارگاهی، یک مورد زلزله، یک مورد ریزش آوار، یک مورد رانش زمین، یک مورد خدمات مناسبتی و یک مورد نیز خدمات هوایی از دیگر عملیات های انجام شده توسط هلال احمر استان در این مدت بحساب می آید.

وی اظهار داشت: مجموع کل حادثه دیدگان حوادث طبیعی و غیر طبیعی سیستان و بلوچستان در این مدت شش هزار و 676 نفر و مجموع کل آسیب دیدگان نیز شش هزار و 595 نفر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین 335 نفر در این حوادث توسط نیروهای هلال احمر نجات یافتند و پنج هزار و 458 نفر نیز اسکان داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 471 گروه عملیاتی امداد و نجات در این مدت کار خدمات رسانی به حادثه دیدگان حوادث طبیعی و غیر طبیعی در استان را بر عهده داشتند.

راشکی تعداد پایگاه های ثابت هلال احمر در سیستان و بلوچستان را 25 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد این پایگاه بعد از ماه مبارک رمضان با افزایش سفرهای تابستانی بیشتر خواهد شد.

7312

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا